Tuesday, July 27, 2010

lepak lepak DKA

last saturday ade reunion DKA. but dont want call it as reunion la. tak ramai pon yang datang ade la sepuloh orang je.walaupon sepuloh tapi tetap happening. xtualy mule2 aku pon tak sure nak join or not. its because keje teramat la banyak n need to submit before monday, haku tak gaji lagi hokeh. aku kan engineer sengkek. bulan ni dah spend kat road tax n saman. mmuahaha. then tempat nak melepak 2 hamat la 'dekat' kan. nun kat time square. dah la jem nak mam, parking susah n mahal. nak nek ktm, mungkin kematu montot aku. if i go by ktm, the journey will take at least 2 hours. pepaham je la service KTM mcm mane. baek punya! then on 1 day before lepak2 tu (friday), aku keje until 4am dengan jumpe planner tetengah malam then 7am aku dah bangun coz i need to submit everything. kawan punye pasal, aku minum kacip fatimah utk gagahkan diri drive utk jumpe korang. luckily, si sara nak tumpang aku. de gak geng dr klang, whether she like it or not, harusla aku angkut sekali utk setelkan keje aku. hehehe. from klang to KL then went back to klang, non stop talking & laughing with her. very good co-pilot *clap clap* dis reunion takde pon xtvt spesel cam lari dalam guni ke, tiup belon sampai pecah ke, just lepak lepak makan makan gelak gelak ngumpat ngumpat nyanyi nyanyi. dengan baby rayyan tu jugak kitorang hangkut pegi karoke. haih, tak baik sungguh makcik2 pakcik2 ni ye. sampai tertido baby rayyan sbb penat sangat. ala siannye die. meh aku tepek some pics.

* my very good co-pilot. ;p*

*my x-classmate. keep in touch ye!*

*puan - puan & cik - cik*

* mungkin bakal bapa mithali*

yang ni memang konpem bley jadi ibu mithali





-















-










-










-










-










-









-










and she is HOT MAMA too. HAHAHAHAHA

2 comments:

..Qemar.. said...

wow bestnye..lupe nk kim slm kt tot..hahahaa
sygnye x dpt join aku wat kenduri arwah lah hari tu.huhuh..tp x pe sume enjoy ok dah..

missT said...

xpe2..insyaAllah if ade lg, then ko free sile la join ye.. :D