Friday, July 09, 2010

ting tong ting tong. kepala sudah berbunyi!

kepala sgt ting tong. tak cukup tido. pagi2 bute aku dah bangun just because aku ade meeting pukul 9am kat MBSA. before 730am aku kene kua rumah sebab jem kat klang memang macam gampang. lagi2 pagi. sakit jiwa haku. thats y aku xpenah smpai opis on time. aku dgn sesuka hati dah menukar opis hour aku. should be 830 - 530. tapi klau dah aku duk kat klang, agak terkangkang jugak aku nak bangun pagi2 bute semata2 takmo lambat. so normally aku akn msk opis 930am paling awal. balik patut 630 la kan. tapi jangan ko harap. takpe la. at least kurang beban bahu kiri aku ni. takde aku nak memaki bile sangkut kat jem kan. sebab aku amat la kurang tido, maka mood utk keja amat la sikit. aku masuk opis ni pon sekadar syarat wajib tayang muke je. mmuahaha. keje aku awal2 aku dah setelkan semalam. rajin kan? *perasan* now, aku hanya duk menggoyang kaki pure2 bz sbb taknak dpt keje baru. friday la weh. mane ade mood nak wat keje rajin2. aku ade gak perasaan nak membuta kat surau. tapi, lupe kan saje la. hehehe. ok la, aku nak meneruskan hidup dalam kepura2an. hehehe... :p

No comments: