Sunday, July 11, 2010

hepy birthday baiti

hepy birthday baiti. may Allah bless u. lepas je habis kenduri kat rumah ama, teros aku g s.alam utk amek ogy for preparation birthday party baity yg simple ni. sume ni request dr si azry, bf baiti yang konon nak wat surprise utk baiti. kitorang layankan aje. siap nak berparty hat la bagai. bile dah beli, masing2 takmo akai sebab hodoh giler. hahaha. memang aje je aku beli yang hodoh2. hahahaha.


kapel paling suwit paling comel skali. dah mcm badut dah. hahahaha. pape pon, korang memang sporting. penat aku gelak hokeh. sampai sakit perot aku. sebab terover dose gelak. bile la korang nak bg aku mkn nasi minyak korang ye. azry kate nak wat kat bora ombak. hahahaha. jangan lupe jemput. tak jemput pon, aku nak datang gak!

sebab terlampau asik jadi paparzai utk suwit kapel, smpai pic lain tak amek. hahaha. so pic kat bawah ni sume cilok dr FB suzi yang gune camera mahal. mmuahahaha.


motip letak pic ni? mamat kat blakang tu hensem. hahahahaha.
hepy besday ye baiti. tetap maintain slim dr dulu. hehehehe.

kami memang buruk lantak. habis program diet aku. dr siang tak berhenti2 makan.

No comments: