Sunday, July 04, 2010

oh my gosh! i heart adi la ;p

firstly, wanna say mayb ade yg akan muntah dgn entry ni. mungkin muntah hijau kot. hehehe. i nak story mory pasal mentor4. ye, saya layan mentor ye. peminat setia lagi. i peminat setia adi. peeewwiittt. hehehe. y adi? bcoz for me, he is very talented. sedap hingga menggigit jari wooo bile dgr die nyanyi. die juge kacak ye. hahahaha. n i also big fan of Dayang nurfaizah. xtualy i really hope n keep on praying that adi will win mentor 4. unfortunately, he is not. takpe la, takde rezqi. no 2 pon ok wat. sorry to say la ye to kipas susah mati muhd. aku rase muhd menang sbb ziana zain. come on la. ZZ weh. 1 of d femes singer. peminat bersepah. mayb ade yg sms sbb minat muhd tp i think majority come from ZZ punye peminat. huhuhu. emo siak aku ni. to adi (macam la adi baca blog aku) i'll always support u. hikhikhik. walaupon ko lagi muda dari aku, tapi cinta tak kenal usia. mmuahahaha. gatal siot aku. sometime, tak semestinye kene jadi juara baru leh berjaya. tengok je Faizal Tahir. die tak menang pon OIAM. tapi, tengok die skrg! lg fofuler dari si juara. aku rase aku tak penah berblog pasal artis. ni la pes time entry aku lelebih pasal artis. artis baru lak tu. oh! i'm in luv with u la adi. i mean ur voice hokeh. luv ur single ''tafsir cinta''. memang pagi petang siang malam, dalam kete kat opis kat memane je la kan ku layan lagu ni. sebab aku dah jadi kipas berani mati adi, maka aku tepek2 pic die bg full kat entry ni. mmuahaha. oh! pic ni sume adi bagi kat aku. *tipu* aku amek dari FB die. siap i like lagi. hahaha. betol2 kipas susah mati adi aku ni.
*addddiiiiiii.... asal ko wat muke cute ha?*


*hey u! look at me la.. ;p*



*adi & cermin mmg takleh dipisahkan*


*due2 my pebret*


to : ADI HAMIZ BIN JOHAR
KAMEK SUKA GILAK SAMA KITAK

*gedikz. nak cakap serawak pulak. betol ke? feduliiikk*

No comments: