Sunday, July 11, 2010

lagi sorg BFF nak kawen!

yesterday my BFF, amalina tunang woo...congratz ye ama. insyaAllah ko kawen nti aku datang. jgn ko tukar date udah ler. almaklum ler, kawan ko yg sorang ni kan wanita bergaya yg bekerjaya. bz mengalahkan menteri. hehehe. aku hepy giler dtg kenduri si ama ni. bkn je hapy sbb dpt mkn sedap2. weh ama, lauk sdp r. aku mkn byk gile. hehe. aku happy sbb dpt jumpe kwn2 yg len. maklumla msg2 bz. lagi2 yg dh berlaki tu. walaupon korg dh berlaki, korang tetap mental mcm zmn bujang. mmuahaha. penat aku gelak dgn korg hokeh. rs mcm nak terputus urat perot aku ni.

sesi wajib ni. sesi bergambar + sesi mengambil berkat. sbb esah tak dtg, so aura tu dpt kat aku sorg la ye. amiiinnnnn. doa2 kan la ye. hahahaha.

aku sayang giler kat korang hokeh. kite kwn same2 mental same2 terencat sampai bebile hokeh!

sementara tunggu ama hbs sesi bergambar sbb rmi nau paparazi kt majlis die, kitorg pon wat sesi bergambar sendiri la. tengok kat gmbar pon leh tau kan, yg mane dah kawen yg mane blom lagi. yg dh kawen tu, tak habes2 nak melucah apehal???? hahahaha.

*malas nak letak pic bebanyak. len2 pic aku letak kat FB je.

No comments: