Saturday, July 17, 2010

misi baju raya 2010

InsyaAllah tahun ni aku dapat melaram dengan baju raya yang ditempah. tengahari tadi tergerak hati aku nak hantar kain2 yg dah lama aku beli kat jakel. bukan pe, tempat yang bese aku hantar ni buka pukul 10am then tutup pukul 6pm. ahad lak tutup. mane la nak sempat aku hantar weekday. sabtu je la yang ok. tapi kadang2 sabtu pon aku keje n if tak keje pon, ade je la xtvt. so today aku agak free la jugak. on d way nak ke kedai 2 mmg aku dah doa banyak2 mintak2 la tailor ni stil trime lagi untuk raya. coz ni pon dah kire lewat la jugak nak htr jahit. banyak tempat awal2 dah tutup. sampai je kat kedai tu, aku wat lambaian miss world kat anty 2 then senyum sampai kat telinga teros tanye boleh trime ke tak lagi klau aku nak hantar kain utk jahit baju raya? guess wat? anty tu kate bole coz today is the last day die amek order. fuhhh! lega hokeh. klau tak terima, terpakse la merayau2 kat jln TAR smpai tengah malam mase bulan pose nti sbb nak cr baju raya then gaduh dgn india kat situ siap campak2 baju macam tahun lepas. mmuahaha. lagipon aku memang tak suke beli baju yang dah siap. nti ade je yg tak kene. singkat la. lengan pendek la. ketat kat sini longgar kat sane la. maklum le. badan aku bukan size model. klau size model, senang la aku nak cr size. hehehe. tahun ni tak banyak baju aku hantar. empat pasang je. setakat ni la. hehehe. tak tau la kot kot lepas ni aku jalan2 tengok kat euromoda ade kain yg berkenan ke tak pon bile nak kat raya nti ade pulak baju yg ready made yg perfectly match with me ke kan. kejap je dah nak pose kan. seb bek aku awal2 dah ganti pose. sape yang tak ganti lagi tu, cepat2 le ganti ye. ni dah bulan sya'ban dah. renung2 kan dan selamat beramal. HAHAHAHA :D

No comments: