Monday, August 02, 2010

good tip for u to try!!!

hai sume... mari dekat mari dekat... *bace macam iklan sheila rusly ye* i nak bg tips kat uoll ye hari ni.. very usefull tips hokeh. tarak tipu punye. tip ape? bukan tips utk rambut cantik ke muke cantik ke. klau itu yang kamu cari, kamu salah blog hokeh. aku nak bagi tips mcm mane nak tido kat opis. mmuahahaha. agak keji ye. start last week lagi aku hr2 dtg opis awal n kn attend executive talk yg agak awal. eh bukan agak, memag awal ye. start 8.30am kat INTAN. can u imagine at wat time aku kua rumah? then memang sure la kat opis sangap giler nak tido. now, aku memang masuk opis awal. target nak dtg 830am so that boleh balik on time 530pm. tapi tu sume angan2 je. tak pernah tercapai lagi. plg awal pon aku sampai opis 9am. jem giler hokeh. 730am dah kene kua rumah. lepas subuh, teros siap2 utk pg opis. dah takleh nak sambung tido lagi dah. bak kate bety, murah la rezi aku sebab tak tido lepas subuh. hehehe. aminnnnnnnn. gua tak men la tido kat surau ye. gua tido teros atas meja. hehehe. padahal memang mate dah stim habis tak boleh tahan. tu yang terlelap kat depan PC.
ko tengok kepala aku. dah mcm nak masuk kat dlm CPU tu. hehehe. ni mmg meja aku yg agak strategik la jugak nak tido. mcm mane?
jeng jeng jeng... ni la advantage klau ko mmg seorg yg bz. sure file byk gile atas meja. sume bersusun dah mcm nak wat lagi 1 KLCC kat opis kan. tp amat berguna utk cover ko bile tdo ye. tapi klau dah mmg before dis meja ko clear, tetibe time nak tido, ko bantai susun tinggi memang tak jadi la. bos ko pon pelik kot.


sume doc tu not only can cover xtvt tido ye. tp agak comfort jugak la dibuat as ur pillow. hehehe.

sekian sahaja tips dari saya. selamat mencuba. klau tak berjaya, padan muka. ;p
* aku update blog lps bgn tdo. hahahaha. giler ngantuk. giler malas jugak nak wt keje.

No comments: