Wednesday, July 14, 2010

eclipse... oh edward cullen!!!

today baru la sempat nak tengok eclipse. tu pon curi2 balik awal bile bos tak perasan. hehehe. as usual, edward cullen never failed utk wat aku tergila2kan die. huhuhu. i really like him not because he is very handsome. its because die cool giler hokeh. OMG. who would not fall in luv with a man like him? come on. tak yah la poyo tak nak ngaku sebab ego giler. i do not read this novel. xtualy in eclipse, i realy hope to see edward n bella get married tapi ngak ada ye. kuciwa hati beta. in dis muvi, i'm very angry with jacob. oh jacob, can u behave ur self? pelis la. bella dah pilih edward. jangan la kacau daun. find some1 else pelis. aku nak ending edward n bella hokeh. not with u. huh! emo aku. for conclusion, eclipse kire best di hati beta. hahahaha. kalau dah suke kan, suke jugak. oh! i wish i can have my own edward cullen. no need to be handsome as robert pattinson. its more than enough if u can be very protective like edward cullen. hehehehe. berangan!

suke part ni. romantik siot n nice view 2. hehehe. kan best kat msia ade tempat mcm ni. klau stress keje, leh lepak2. tenang sket. lg2 klau lepak dgn edward cullen. mmuahahaha.

aku rase banyak sgt memuji2 edward cullen. dah mcm obses giler lak ngan die. padahal takde r sangat. bese2 je. sampai si er dgn rasmi nye kate bf aku robert pattinson. hahahaha. masin la mulut ko jah oi.


ko tengok pe aku chat ngan si er. die sdri kate robert pattinson 2 bf aku. bukan aku ye yg ckp. die hokeh. hahaha. terpakse la i tepek kat sini as bahan bukti. ym id 2 terpakse la d blur kan. kang berduyun lak yg add kitorg. hahahaha. perasan giler.

2 comments:

Eirfy Oth said...

perrrgghhh.. nyesal.. nyesal aku tinggalkan bukti.. huhhh... muahahahahaaa

missT said...

hahahaha.. ala.. ok wat.. aku glamer kan ko ni wei...