Sunday, April 17, 2011

sharing is caring. iye?

sharing is caring. but sometime it can be scary too. hikhikhik. tapi, kite amek yg positive la yek. sharing is caring sebab kite care about others, kite share ape yg kite ade. tak kesah la ape pon. kalau ko mulia, nak share laki dgn pompuan lain pon boleh. payung emas ko dapat. hehehe. sebab aku ni caring orangnye, *sile muntah* maka aku nak share la ape2 yg aku boleh share. share laki? jangan harap. sekarang aku takde laki yg nak di share. kalau ade pon, sorry. sile bla. mmuahaha.

xtualy aku tetibe terpikir la kan. aku banyak mengarut je dlm blog ni. memaki lagi la banyak. wat dosa je kan ade blog. so, why not aku tingkatkan amal jariah dgn share any info yg aku rase mendatangkan faedah kepada semua. i mean info yg aku practice yg aku rs berkesan. info yg aku dpt dr membaca, mmg kurang la. aku ni tak suka membaca. aku baca ape yg aku suke je. thats why mase study, aku bukan pelajar cemerlang. hahaha. aku tak pernah baca buku. aku cume berharap ape yg aku dengar dr mulut lecture je. tu pon kalau aku tak tertido dalam class. or lec ckp kat depan, aku ckp kat belakang. mmmuahaha.

contoh2 info or tips yg aku rase boleh share is mcm mane nak nampak kurus. baca betol2 hokeh. tips untuk nampak kurus. bukan tips untuk kurus. tips untuk kurus, aku takde. untuk nampak kurus je aku ade. sebab tu org selalu ckp aku ni nampak kurus. padahal, tak le kurus mane. lemak menggelebeh sane sini. tp bukan dlm entry ni la aku nak share. ni kire intro je la. hahaha. sebab jap lagi aku nak layan mentor. malam ni group A. kalau mentor season ni aku suke salmah protege erra fazira. sedap nak mati bile die nyanyi. tp die group B. group A ni aku suke ratnah protege afdlin shauki. bg aku die ade style die sendiri. suara sexy. pandai menari. tapi aku tak faham nape dah 2 minggu berturut2 die dpt no last. aku rase die ok je. mungkin sebab aku tak undi kot. tu yg dpt last. hahaha.

ok la. adios. mau makan sambil tengok tv... :D

No comments: