Friday, April 29, 2011

ape ni???? allergi tau!

lame tak hapdet. bz noxx. hehari masuk opis setengah hari je. dah la sampai opis pon dah pukul 10am. pernah pulak aku masuk on time kan! pastu 1 lebih dah kene bla. bukan pegi mengular ye deq non. akak pegi mencari rezqi. keje berlambak yang amat. dis wiken cuti panjang sikit kan. senin pon cuti. nikmat ye nikmat. tapi tak la bape nikmat kat haku. sebab aku kene keje. kalau tak nak datang opis pon. kene wat kat rumah. bos pedulik hape aku datang ke tak. suka hati aku la. janji nex week kene lempar submit kat dia. keje memang bertimbun gile. matilaaaa. bertambah teruk la lebam kat bawah mata. mati la. kene pegi carik eye cream.

aku rase sepanjang dis week, bertimbun2 sms masuk kat hp. bukan sms dr peminat hoi. sms untuk sale invitation. sale are everywhere. menggeletar tubuh haku baca. sumenye cantik menarik kebabooom la duit ko. 50% la 70% la 90% la. teruja? haku lagi teruja. lagi2 some invititaion are for branded items. mari lah semua yg membaca post ni, angkat tangan dan berdoa semoga aku tabah menghadapi dugaan syaiton yg direjam ni. dah la tak gaji lagi. mane aku nak korek duit nak shopping. kalau bulu laku, dah aku cabut dah buat shopping. silap2 aku beli krim untuk cepatkan pertumbuhan bulu. mmuahaha.

aku tengah berapi2 ni. 1 opis dah gaji. cek dah clear. tp aku punye tak. watdehek kan. padahal pg bank in cek tu sesame. vavi tau. hr ni kalau aku terjumpe staf maybank, memang aku lempang sesorang. lepas geram. hahaha.

sesungguhnya aku ni adelah amat allergi dengan perkataan SALE ok. sangat tak keruan. kekadang aku akan amek cuti just because nak pegi shopping. boleh? lagi kalau sale giler babi. kang kalau lambat, susah nak cr size la design tak besh la. pastu parking problem la. bek amek cuti, pegi pepagi. kalau shopping, sanggup aku bangun pagi kan. aku penah terpacak kat mid valley tu seawal 9pagi ok. semata sebab nak shopping. datang opis pon tak pernah seawal tu. hahaha. mati la kalau bos tau. tau je la mid valley tu payah nau nak parking. tak kire la weekday ke weekend. same je. memanjang full. aku penah spend 1hour just to find parking. tensi hokeh. tp memandangkan awal2 dah pasang niat nak shopping, kena la tabah babe. tp rase tensi tu kejap je. bile ko dah jejak kaki kat kedai2 dalam tu, hilang segala tekanan. lagi2 ko dapat borong sakan. nikmat nikmat. susah la nak digambarkan dgn kata2. ia adalah sesuatu perasaan yg indah. hahaha. kelas ayat aku kan.

bagus jugak la keje bertimbun2 ni. aku berharap aku berkurung kat rumah utk setelkan keje dan lupekan panggilan shopping complex yg memanggil2 tu. hopefully kalau pegi opis tu aku tak "ter"singgah kat mid valley ke ou ke the curve ke. hahaha.

ok la. aku nak pegi makan. hopefully tak terpesong la niat aku kan. sesungguhnya niat aku nak kuar ni adalah sahaja aku kua dr opis adalah untuk mencari makanan untuk mengisi perut bukan la untuk menjejakkan kaki ke mana2 butik atau kedai untuk membeli belah menggunakan credit card. Amin.

No comments: