Tuesday, March 22, 2011

wo bu shufu

eceh. tittle in mandarin gitu. nk test balik skill mandarin. nasib still igt lg. wo bu shufu mean i'm not feeling well. dah 2 hr aku duk rumah coz i'm on medical leave. hopefully tomorrow dah sihat and dah boleh keje balik. konpem keje bertimbun. ni tgh cuti, so aku wat tak nampak je segala email tu. malas aku nak layan.

aku takde la sakit terok sgt pon. migraine je. just aku muntah2 kalah pompuan mengandung. tu yg tak larat tu. if pg keje, konpem aku wek wek dlm kete. naye. dah la jem nak mati. sakit kepala tu aku leh tahan lg. kat rumah ni pon, aku bkn rest sgt. stil wat keje je lg. giler berdedikasi kan. org dah bg cuti tetap nak wat keje. sebab aku rase busan duk rumah. tak tau nak watpe. so, yg mane simple2 aku wat la. yg mane wat kepala aku nak pecah tu, aku bia dulu. kang pecah pulak otak aku.

ade gak yg tanye nape aku asek migraine je. alahai. i have no answer for that la. dah nak sakit, nak wat camne kan. bkn aku mintak pon. i noticed most of my MC mesti sebab migraine or gastrix. kalau dah kene dua2 ni, mmg aku konpem akn muntah2 dgn teruk. sampai lembik r badan. TAPI walaupon sakit, selera makan tetap ade. hahahaha. makan, muntah, makan, muntah, makan, muntah. org len kalau dh kene muntah2, takde selera makan. aku rileeeexxx je. maintain. sebab tu badan tak penah nak susut. naik ade la... T_T

aku kalau tgh cuti, mmg aku takkan angkat phone kecuali if kwn2 yg call. unknown no and call from office mmg la aku ignore. tak kose. malas. bg aku bertenang dulu. selalu org sakit ni, mood tak baik. aku takut termaki org je. tu yg tak angkat. HAHAHAHA.

ok, aku nak pg makan jap. adios.


4 comments:

Cik Yunie said...

follow blog baru aku!hahahaha

♥RoseL♥(^_^) said...

huh sy rsa penyakit kite kmbar la.. bru tadi sy mkn muntah balik..btul2 sama mslah kta ni..xtaw maw wat pa g..ngan kpala..ni.. bla da abes muntah..nk cari pengobat pla..trus skg ni t'npk pla blog awk ni..td bila sy tgok cermin mcm nk tkluar da bijik mata ku..siot btul..skg ni pn masih mabuk2 g ngan pning ni..bagaimana ya MENGHILANGKAN PENING SIAL ni..

♥RoseL♥(^_^) said...

kembar la penyakit kita ni..baru td ak bermuntahan abes da mknan kegemaran ku terkeluar dari perut.. heran jg ya, kalo org da muntah2 ni..terus hilang da selera..tp ak xpernah hilang slera mkn pun.. blkg kpala aku skg berdenyut2...smua kja mcm aku nk buang jew...skit sgt2...

missT said...

muntah2 mmg skt woo.. tp selera mmg xpnh putus..kate muntah, perot kosong la..mmg ade space blk utk isi mknn.. ;p