Friday, March 04, 2011

no title

haku tak tau nak letak title hape sebab haku tengah lapar giler hokeh. satu hari haku tak makan. diet? NO! giler workaholic sampai lupe makan. serius aku luper sebab dis week superb bz nak mati. nak kencing nak berak pon kene pikir nak pegi ke tak sebab mase tu emas. time mcm ni la baru rase masa tu emas kan. mane tak, aku mengejar deadline nak submit report. serius tension! client pon satu. asik la tukar layout. nex time aku nak cakap kat client sape yg nak tukar layout tu, sile makan pelempang haku dulu. ade berani? sebelum client haku makan pelempang haku, awal2 aku dah kenyang makan pelempang dr bos kot. giler ko nak ugut client. xde client, nak bayar gaji staf gune ape? pasir?

lapar tahap gaban ni. bukan tak nak pegi makan. setakat biskut ke minum milo ke. dah tak mampu nak kenyangkan perut aku yg besar tanknye ni. kat area opis aku ni, susah nak cr kedai halal. semua yg ade vavi je. kalau ade pon mahal nak mampos. sepinggan mihun RM30++. gampang. kalau aku makan, mau taknak berak seminggu kot. sayang nak jadikan tahi sebab mahal giler. mmuahaha. aku tak penah makan mihun mahal tu. tp budak opis aku penah. die bajet bile oder mihun kire makanan paling murah la kat kedai tu. maybe dlm belas2 je. sekali 30hengget ko. kalau letak udang sekilo takpe gak. ni bak kate member aku, sedap lagi makan kat mamak.

aku ade 2 lagi projek yg nak kene setelkan utk submit nex week. huh! yg paling letih nak tulis report. haih. no idea la. tulis kat blog memang laju je haku. bile menaip report, taip sikit delete. taip sikit delete. kadang2 aku rase dah habis baik dah, sampai kat tangan bos ade je kene betolkan. bos aku memang cerewet n sangat teliti. bese la. die dulu study kat jepun. bebudak opis aku kate, hantar je. takyah suruh die tengok. kalau boleh, memang aku buat dah. habes tu sape pulak nak cop, nak sign sume kalau tak tunjuk kat die. tunggu aku dapat IR dulu la. sekarang baru ENGR. hehehe.

uish. seeeee.... sekejap je ake dah masuk paragraph ke-4. hahaha. kalau tulis report, jangan harap. now aku mau setelkan keje aku sebab dis wiken 1 of my bff kawen. takkan taknak pegi kan. so, adios. mau setelkan keje supaya boleh berjimba di hujung minggu... :)

2 comments:

Amphenous said...

ko mmg kuat bebel kan..hahaha...so funny baca entry gak...nak plak time berak tuh...hahaha...

missT said...

thanx 4 reading.. :) kalau xbebel, aku gatal2 mulut.. hahaha.. :))