Friday, March 25, 2011

sakit hati punye pasal

sakit hati punye pasal, aku tak buat keje. pedulik la urgent ke x. ade aku kesah? ape? nak suruh aku stay? kene siapkan hr ni? BUAT SENDIRI. today mmg mood aku tarak hokeh. nak period agaknye. pompuan kalau time mcm ni, mmg scary sikit. ok, tipu. bukan sikit. sangat scary. ke aku sorg je?

aku sekarang bengang giler dgn bos sendiri. boleh? dah la masuk lambat. ok, ko bos. mmg sukati la kau nak masuk pukul bape pon. tp ko dh tau ade bnda nk dscus dgn aku, ko msk lmbt kan. aku tunggu mcm org bijak jer. lepas tu bile ko dh masuk, ko jmpe kejap je. ko srh aku wat sendiri. buat sendiri tu mmg xde hal. aku mmg independent. riak kejap. tp boleh tak ko bg aku previous report. dah la ko tak xplain psl projek dgn detail. ko srh aku wat model sendiri. model yg aku tak penah wat. takpe, aku anggap learn a new thing. gigih aku bace manual sebab ko dah lupe nak wat mcm mn. ko srh aku cr sendiri. takpe. mate aku lebam mcm mate panda sbb tdo pkl 2 lebih tu ape la sangat kan. tp paling aku hangin bile aku nak data utk analysis, ko takde. padahal before this ko yg handle. ko srh aku cr kat library. library tu dah la mengalahkan arkib negara. takpe lagi. aku cari gak.

tetibe sekarang aku rase sakit hati. sakit hati yg takleh tahan. sorry la tadi. aku wat muke ngan ko. mmg muke aku mcm mintak penampa. takleh bla. sesunggunya aku mmg tak pandai nak pura2. sebab aku rase sakit hati n bengang n sindrom nk period, sekarang aku update blog sambil layan web tonton. mmuahaha. sumpah keje ko aku tak wat langsung. the reason is AKU MALAS.

sekian.


p.s. : best gak cite Mari Mar ni. hahaha.. lepas ni nak layan sejuta cinta marshanda lak... :))

1 comment:

Anonymous said...

Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.