Friday, March 11, 2011

lepas nafsu

gua update blog sambil mkn pisang goreng. pehhhhh.. layan. kat lua hujan pulak. aku tgh tunggu bos aku utk wat discusion. die bz lak. die srh bg mase jap. its ok. take ur time bos. sampai mase balik, haku tetap nak balik. KAH KAH KAH.

bile aku pikir2, aku dah lame tak pg shopping. serius weh. last shopping kat Bandung. gileeeeeerrrr lame. maka, aku pon mencari punca2 nape aku xshopping. ajaib weh. the best achivement in my life. mmuahahaha. lepas aku balik bandung, aku bz ngan keje. then fly ke kuching. balik kuching, stil superb bz + not feeling well. bile dah sihat, haku pon dah gemok. baju kurung pon dah tak muat, apetah lagi tshirt n jeans. sume baju merekah bagai mintak nyawa. nak tertetas hokeh. thats why aku xpegi shopping. kang kalau pegi shopping, wat sakit hati je. sebab size dah tak maintain. if setakat nek 1 size, takpe lagi. kalau 2? mau aku histeria kat situ.

bile dah lame tak shopping, badan menggigil hokeh. mcm penagih dadah tak dapat dadah. hahaha. td ms lunch, bdk opis aku ajk temankan bl barang kat guardian. gua on je. aku memang takde ape nak beli pon. duit dlm wallet pon bape sen je. dah lame aku tak pg ATM. sekali bile kat guardian, nafsu shopping membuak2. ntah hape hape haku beli. aku beli set shampoo + conditioner and lotion. bukan sebab stok dah habis. tp sebab size die yg comel. bolehhhhh? HAHAHAHA. dasar pompuan. pantang tengok. konpem beli. kalau setakat beli satu je, takpe lagi. ni aku boleh sauk sebanyak boleh. motif? ntah. tetiber giler kejap.

seeeeee.... cute je kan? lagi2 lotion tu. aku beli sebab nak yg size kecik tu je. shampoo tu aku beli sebab senang nak pg travel. padahal travel set aku dah berlambak2. mcm2 brand. lotion pon mcm tu. bersepah2. ni la padahnye kalau dah lame xshopping. nak lepas nafsu punye pasal, main sauk je. HAHAHAHA.

p.s. : abaikan la meja haku yg bersepah tuuuuuuu....

No comments: