Monday, March 14, 2011

minah despatch

sebab terlampau malas nak wat keje, aku jd minah despatch. selalu muke aku la paling liat nak pg hantar report. malas la nk sesak2 ni. kl jem memanjang hokeh. nk cari parking lagi. tu belum kire aku sesat lagi. kalau ade submission je, mesti aku mintak tolong bebudak opis aku ni. hari ni cipta sejarah, aku pg sendiri. sebab xde mood sesangat nak duk opis. yg xtahan tu, siap budak opis aku nak follow. ko igt aku pg shopping kah? gua tarak hal. nak follow, follow je la.

nasib gak la member aku ni follow. aku memang xtau jalan. if sesorg, mmg sure aku sesat. kn pg area bukit nenas. aku mmg xfamiliar la. KL tower pon aku xpenah sampai. hahaha. sebab busan punye pasal, sikit lagi akitorg nak visit KL tower tu. tp memikirkan jap lg balik, possibility nak sangkut kat jem tu tinggi, cancel! xkose haku. terus pg uptown damansara. hantar report lagi. huhuhu. best gak jd despatch ni. leh mengulau. aku bawak slow nak mampos. tak samapi 80km/h. semata2 nak buang mase. kah kah kah.

aku masuk opis, electrik lak problem. pc jap ok jap tak. hahahaha. gumbira betol. eh, bos aku takde la pulak. br aku perasan die dh kua meeting. so, ape lagi. gua mau chow dulu. balik ni nak singgah JJ. nak beli cake kat Secret Recipe, nak beli donut kat Big apple. gemok ? ade aku kisah? aku dah tinggalkan segala diet2 yg aku. malas! gemok itu sexy. oh, ade gak yg kate gemok itu menawan. hahahaha. so, utk ape aku kurus? mmuahahaha....

No comments: