Monday, September 20, 2010

selepas bercuti panjang

panjang tak panjang la aku bercuti raya. patutnye jumaat aku dh kn msk opis, tp i sakit u. MC. hahaha. boleh agak la kan aku sakit ape... malam td before tdo, aku sempat timbang berat badan hokeh. result? mcm harem... gemok hokeh aku.

sebulan pose = -1 kg

10 syawal = +1.5 kg

tak balanceeeeeeeee hokeh. tu baru 10 syawal. ade lg 20 hr dlm bulan syawal utk aku meraikan. hahaha. open house pon byk aku xpg lg ni. adoi adoi. migrain haku pk psl berat bdn. hahaha. oh, sbb aku MC hr tu br tau yg aku ni ade migrain. aku igt pening bese2 je. patut la aku telan panadol berbijik2 tetap kepala rase nak pecah. n selame ni yg aku selalu pitam2 sek rs nk pengsan je sbb low blood presure. oh apekah? banyak betol penyakit bile dah tua ni kan.. huhuhu... sebab aku tak sanggup nak tengok lebaran ini badan aku pon melebar, maka aku pose hari ni. hahaha.
pg td aku pg keje jem mcm herem hokeh. panjang giler nak mampos. semngu hdp aku aman tanpa jem. ni korang la ni. sebok balik keje watpe. cuti la lagi. senang sket. hahaha. selalu jem kt tol damansara je. hr ni before petronas kt nkve tu daaaaaahhhh jem hokeh. tensi je. seb bek pose, mmg menghalang utk aku maki. hopefully balik ni jln tak jem. kalau x, aku berbuke telan liur je la. agak2 jem terok gak, esok aku g keje camni je lah....

-





-





-





-





-





-





-






-






-






-





-





-






-





-





-





-

MMMUAAHAHAHAHAHAHAHA... mau kene lempang ngan pak hamid klau aku wat ni...

No comments: