Monday, September 06, 2010

iftar with bff

i have very great weekend. having fun with my lovely frens. penat tapi besh. form friday untill sunday, schedule i penuh u. fully booked. hahaha. semalam berbuka dengan bff. sangat seronok hokeh. last jumpe mase ama bertunang. lame seh. masing2 dah berkomitmen.brite paling happy skali of kos la cik pah n cik semah dah pregnant. oh tak sabaunye mau tgk baby kua. hehehe.

mereka adalah kesayangan hati beta. 2 org mommy to be n sorg lg bakal kawen nex yer. i'm very happy with them. masing2 tgh bahagia. i'm very xcited nak tgk perot mak yong ni. tp stil leper lagi. takpe noxxx, dah muncit nanti sile update pic hokeh. lg2 cik pah yg nun jauh di melaka. hahaha...

tak sangka dis year stil dpt buke pose together2 kan. last year kat secret recipe. dis year also at the same place. rase mcm baru je semalam buke pose sesame. cik pah sibuk edar kad kawen die. then tetibe hr ni cik pah dh preggy woman. huhuhu. cepat betol mase berlalu. sob sob. sedih tetibe. huhuhu.


dis is our food. mine is mozarella baked fish. 1 of my fav kt SR. tgk pic mcm xmenyelerakan but the taste sangat sedap hokeh.

lepak dengan diorang tak sah klau tak mengamuk kat SR. last yer cik pah wat hal. dis yer, si ama pulak. agaknye org tgh darah manis mmg senang mengamuk ye. dua2 mengamuk sebab kek. hahaha. aku mampu gelak je la. yang si semah pon same. tak habis2 marah2. ko jgn semah. kang terkenan perangai aku kat anak ko. lg2 perangai shopaholic aku. mau?

dis time tak lepak lame sgt mcm las year. cik pah kene balik ke sarang beliau di melaka. hahaha. lps dh salam2 cium2 muaxx2, me n ama temankan si semah. mengidam big apple katenye. ibu mengandung kan. kene layan. kang air liur anak meleleh, bersalah pulak kitorg. tapi, lain yg di idam lain kedai yg di masuk. si semah berkenan dgn selai dress merangkap baju raya jugak merangkap baju mengandung. dress tu boleh thn la. color & design suit dgn semah. ade disc 10%. tp yg xbest cam ade cacat sket la kat dress 2. tu yg wat semah berfikir2 nak beli ke tak. seumo hidup aku, tak penah aku tawar menawar bile beli kat butik hokeh. tp, semah punye pasal...aku n ama wat butik 2 mcm jalan tar hokeh. untung tak untung ko semah ade kawan mcm kitorg. sanggup tebalkan muke minta xtra disc sbb dress tu dah cacat. kat jln tar pon belom tentu aku nak minta tawar menawar. tapi kat butik ni leh selambe giler kitorg wat. org kampung pon tak wat kot. hahahaha. ama siap bg reason kat sales assistant tu yg si semah ni pregnant. nak sangat baju tu. tp sebab baju tu ade kureng sket, mcm x berbaloi la kan. mule2 die bg 20%. tawar2 lagi dapat pulak 25%. tp kitorg stil xpuas hati, mntak adjust lg. last2 die bg 30%. hamek ko. lg murah dr price yg kitorg letak. mmg rezqi ko n baby la semah oi. org mmg cepat kesian kan dgn preggy woman ek?. aku igt aku pon nak gune taktik yg same la. hahahaha. agak2 ade org caye tak kalau aku menyamar jd preggy woman? mmuahaha. lps dpt dress, senyum smpai ke telinga la si semah. hilang teros rs ngidam die kt big apple. dlm pukul 9 lebih, masing pulang ke pangkuan jalan. esoknye keje kan. ni aku kat opis tgh menguap2 thn ngantuk. mata hitam mcm burung hantu. huhuhu.

bride to be & mommy to be

me with hot mommy to be

hopefully nex year dpt buke pose sesame lagi ek. time tu cik pah n semah bw anak masing2. pastu sibok nak menetek kan anak. ama mayb tgh sarat mengandung anak sulong. hahaha. me? hanya Tuhan yang tau.

No comments: