Saturday, September 04, 2010

iftar with girlfrens

semalam aku buke pose dengan gelpren tercinta kt flaming steamboat. best giler bab* nak mati hokeh. (bulan pose kene kurangkan mencarut). hahaha. bab makanan malas la aku nak cite. memang superb. aku dah bese makan kat cni. so, mmg dh bese melantak to the max. tp sebab pose, kureng sket la. bak kate has, masing2 perot stok 1tera ek. aku siap pakai baju ala2 pompuan pregnant sebab nk makan byk punye pasal. hahaha. memang sebijik rupe pompuan mengandung r aku dgn perot buncitnye.

ni sume gelpren kesayangan gue. tak sah klau tak memekak klau jumpe diorang. terlampau banyak benda yg nak dikeji n diumpat hokeh. mmuahaha. pose memang pose. tp yuni kate lps buke leh ngumpat. mmuahaha.

ni antara makanan kitorang. oh! dis is for 1st round only. kitorang tak mkn sket2 mcm ni. tengok badan la. memasing mantap. xcept rahiyah. die kerempang. hahaha. ko jgn marah aku ye...

korang rase ni ape? kitorang panggil ni placenta sabun kecantikan kelantan. hahahahaha. terbaik la yuni! kitorang mmg suke hati rename sume makanan kat situ. yg btol2 tabah je sanggup mendengar n berselera nak makan. :D

oh... sopannye memasing ye.. anak sape la ni.. ayu je.. pompuan melayu terakhir la katekan... hahahaha.. perasan giler..

ape motip si yuni pon aku tak tau. ko jeles ek tengok aset aku? dont wory, ko pon mantap. mmuahahaha. has muke redha je dgn kawan2 die yg cacat akal ni.

lepas berbuka, kitorang ber3 pegi karoke kat quality hotel lak.ni 1st time aku karok kat cni. besela, perot dah kenyang. mesti mau perform. hahahahak tuih. kitorang memang dasar pompuan gile camera. pantang kua camera, memasing menggedix. tp takpe, muke masing2 sedap mate memandang. hahaha. giler perasan statement. ade gak yg mkn hati ni.

ni namenye pose tayang montot. betol tak cik yuni? ni ko nak dedicated kat kwn ko yg kite wajib ngumpat takleh tinggal kan? hahahaha...

mase karok, memasing out of control. aku rase bukan menyanyi tp more to menjerit. ella klau dengar kitorang nyanyi, geleng kepala kot. konpem die takleh cr makan dah. lagu sume stok lagu lame. lagu2 rock kapak. majoriti lagu ade kene mengene dgn life memasing. makan dalam siot. hehehe. rahiyah mule2 malu. terhibur agaknye tgk aku n yuni nyanyi. hahaha. last2 tau pon ko seronok. siap tak puas lg. nyanyi without lagu but just based on lagu org bilik sebelah. hahahaha. ko boley?

ni klau dah tertonggeng2 camni memang amek pic gune self timer 2seconds la. bekejar2 aku nak masuk kan. rahiyah siap record lg ms aku nyanyi kan. tp tak perlu la aku nak upload kan. kang berebut pulak record company nak ofer aku. hahahaha.

dis entry mmg full dgn statement perasan syok sdri tahap nak mati. ade yg makan hati? fedulikkk. ade mak kesah klau ko sentap noxx? hahaha...

No comments: