Friday, December 10, 2010

meroyan is over

fuhhh! aku baru balik lunch ni. lunch kat sogo berhraga RM100++. giler mahal tak lunch aku? maunye tak. aku makan roti je pon. tak sampai sepuloh hengget. yang mahal is shopping. ngehngehngeh. memang mencari nahas sendiri la kan. pegi lunch kat sogo. perut nyanyi lagu rock pon aku wat bodoh je. yg penting nafsu shopping aku puaskan dulu. hahaha.
minggu ni memang hazab la aku rase. beberapa hari yg lepas aku meroyan jap. dah la minggu ni aku tak bape sehat. demam. ni pon still x ok lagi. keje berlambak. isnin tu aku MC tapi tak serupa MC. demam2 pon aku gigih duk depan laptop wat keje. ko bayangkan la, aku makan ubat selsema n batuk yg konpem2 leh bg ngantuk tapi aku sikit pon takde rase nak tido. punye la giler otak aku pikir pasal keje smpai sikit pon xeffect untuk tido. nak tido pon, otak aku stil terpikir2 lagi bab keje. huh!
dah dapat MC, patut aku rest. tp terpakse jugak gagahkan diri wat keje sebab deadline tu hari ni. lepas tu haku meroyan hokeh. giler stress. keje berlambak. berhari2 aku design benda yg same tapi tak dapat2 gak. last2 aku menanges sesorang sebab stress. then sms kat sesape yg terpilih suruh wat lawak. hahahaha. giler senget otak aku. anyway, many thanx la pade yg respon sms aku. terharu aku. rupenye ramai yg syg kat aku. *perasan giler* hahahaha. lagi2 cik yuni. sudi mencurahkan kasih sayang kpd kawan yg memerlukan kasih syg ni. hahahaha.
Alhamduliilah, keje sume aku dah setelkan. now mase untuk bergumbira. walaupon tadi aku dengar bos aku ckp nk bg 1 projek utk handle. aku ni buat cepat katenye. cesss. siap puji2 aku. ko igt aku cair? sikit pon tak. aku wat bodoh je. walaupon die ckp tu mmg tepat2 pndang aku. aku wat bodoh. pekak kan telinga. mata pandang ke PC je. malas nak layan. ko hengat aku je staf ko? sila suruh org lain! keje haku berlambak lagi. if ko rase aku ni pekerja ko paling cemerlang pon, sile bagi bonus n naik kan gaji aku.. ;p baru aku wat keje tu. hahaha.
dis wiken aku nak bergumbira. hal keje campak longkang dulu... ;p 2010 pon nak habes. byk plan utk nex year dah di buat. rase tak sabau pulak. cuti pon aku dah kira2 ni. tunggu mase je nak submit. approve ke tak, len kire. nak cuti jugak! 2011 adelah mase utk aku rilax kan otak n badan. kepada manusia2 yg suka mengacau hidup aku, sila berambus sebelum aku terajang. hahahaha. cukup gangster x? ;p

3 comments:

Anonymous said...

aku kan pemurah..hahahaha

missT said...

hahaha..ko kan sumber kasih sayang...

A said...

april 2010.....tunggu....