Friday, December 17, 2010

cerita basi but still mau kepochi

hr ni hr ke-malas-an utk bekerja. br balik mengular kat ikea. hehehe. konon nak mkn je. tp bese la. aku kan pantang pergi mane2. selagi ade je org menjual, pasti aku pon jadi pembeli. aku nk story pasal NATRAH. dah lama kot tengok tp br nak update. bese la. cite basi ke tak, fedulik la nak kepo ke x. blog haku. ntah bile ntah aku tengok. aku pon dah lupe r date tu. tp time tu aku tgh demam2. gagahkan diri gak la pegi IB sebab tiket dah beli. rugi woo nak burn. klau sepuloh hengget takpe la kan. for me, natrah best la jugak. sedih pon sedih. malas la aku nk cite pepanjang. cite dah basi kan. klau aku kate best giler pon, bukan korg leh pg tgk pon. klau ade natrah 3, boleh la kot korg pg tgk. kalau ade la. tp kan, part yg paling aku suke part remy ishak menari. mmuahahahaha. sumpah cute. rase cam nk lempang je. hahahaha. soundtrack natrah best. aku siap beli lagi. hahahaha. bese la. aku kan pompuan kampung. lagu2 irama melayu ni mmg taste aku la. hahaha.

ni pelakon2 natrah

meh aku close up sket. aron aziz, umie aida, remy ishak, maya karin. umi aida pelakon terbaik hokeh. buat aku feel habis layan natrah

kami bukan bertiga saje

kami ade bodyguard lagi.. ;p

five of us... :D

No comments: