Friday, December 03, 2010

makan makan membina badan

yup. itulah xtvt aku last wiken. makan kawen makan kawen. tp bukan aku la yg kawen tu. hehehe. i had very great wiken. thanx 2 kekawan terchenta. on sat, my gf's e-day. sape? opkos si beautiful betty. diorang ni lame dah bercinta. sejak zaman uni. alhamdulillah, tercapai gak hasrat bety nak bertunang. mmuahaha. sorry la xdpt nak stay lame on ur e-day. agak terkilan gak xdpt tgkp pic bebanyak. hehe. tp xpe la. bak kate betty, takut gak aku lelame. takut muke aku je yg penuh nanti. sabau je la haku kan.


ni cilok dr FB betty. cun kan?gojez giloz macam ratu bollywood hokeh.


sesi mengambil berkat memang takleh dilepaskan.

bergambar dgn betty mmg xbanyak. tp bergambar gedix sesame sendiri memang berlambak... ;p

mase kat rumah betty ni, kelam kabut aku balik coz org segamat berjaya smpai port klang tanpa sesat. mmuahahaha. ikin datang amek aku untuk pergi wedding kat bora asmara. environment sangat nice. not only for wedding, nak dating pon ala2 romantik gitu. hahaha. time ni memang perut aku dah lapar la. tak pandang kiri kanan. terus makan.

pengantin sangat cute kan? sila abaikan kegemukan aku. xtaly, aku tak gemuk. baju tu je wat aku nmpk gemuk. hahaha. giler takmau ngaku kan.

kejap je pon stay kat cni. coz mule2 aku patutnye kene pegi site. tp hujan la pulak. maka, x kose la haku nak berhujan2 dgn berbaju kurung ni. so, kitorg terus balik. on d way ikin nak hantar aku balik, lalu depan UiTM. betul betul UiTM di hati ku la. kitorang masuk UiTM sebab nak bergambar hokeh. hahaha. gile gile..memang gila lah.


amacam? cukup gedixxx? ;p

pose paling gedix sekali... ikutkan nak bergambar lagi, tapi hujan selebat2nya. tak kesampaian hajat nak xplore UiTM. br setahun lebih kot tngalkan UiTM. tp dah memacam improvement aku tengok. disebabkan hujan, perut lapar. sebelum balik rumah singgah Pak Li makan chicken chop. hahaha.

hari ahad hari untuk makan too. ade 2 kenduri ai kene hadir. maklumle, org fofuler. byk la dapat invitation. hahahaha. sile lempang sekali. perasan giler. mule2 aku pegi wedding classmate kat UiTM, ted kat ampang. aku, ogy, atin, n dawi sampai lbh kurang 12.30. kitorg rase xde la awal sgt. tp xde org hokeh. nak makan pon malu. padahal perut dah lapar giler.



seeee..... meja sume kosong. kitorg antara yg terawal...

lepas makan, nak tunggu pengantin sanding pon lame gak. kitorang tak kesah. cool je. bergambar je la kerjanya. bak kata atin, lepas muke aku, muke die pastu muke ogy. takde muke lain nak bergambar. naseb ade midawi, our photographer ;p


pictures at the main entrance.... nice kan?



mereka sangat sepadan. semoga kekal ke akhir hayat.. :)


sebab dah lambat, tak dapat nak tunggu nak amek pic dgn pengantin. tp sebab nak jugak amek berkat, amek dari jauh pon ok la.. ;p

lepas ampang, our next destination is beranang. giler jauh. even bawa auto pon aku rase penat kaki. dah la hujan. jalan jem pulak. haiiihhh. naseb haku hari2 training sangkut dlm jem nak dekat 3 jam. so, ape ade halllllllllll.

pasangan yg sangat cute. the bride was my rumate mase study dulu.



muke senyum sampai ke telinga sebab dapat bergambar sambil mengambil berkat dekat giler dengan pengantin.

lepas salam2 mmuahh2 gambar2 dengan pengantin, terus makan sebab lapar giler. hujan la katekan. jauh pulak tu. lepas makan hujan lebat giler. midawi jadi hero tukang pinjam payung tuan rumah. hahaha. kalau x, mau smpai malam tunngu hujan berhenti. baru je lepas makan umah kema, aku ajak diorang pegi makan sate kajang. hahaha. aku paling banyak makan. diorang makan sikit je. sume stok jaga badan. haku je yang membina badan. sorry la. its not easy for me to say no to food. bak kata midawi, aku tak masuk dalam list bakal dingorat oleh die sebab kuat makan. hahahaha. siot je. esok klau bini ko kuat makan, memang guling2 aku gelakkan hokeh.

tengok muke diorang. muke tersiksa nak habiskan sate yg 5 cucuk tu. aku rilex je makan berbelas-belas cucuk. yg 5 tu memang dah xmmpu aku nak telan sebab baju dah tertetas.

sekian cite makan makan bina badan. tuan punye blog mau pegi makan :)
p/s : harap maap le tulisan berterabur. penat aku betulkan tp stil senget2 pulak. maklumle. bute IT. hahaha...

No comments: