Saturday, October 30, 2010

segmen mari memasak bersama saya

hari ni aku tak pg opis. malas dong! asek jd wanita bekerjaya je. hr ni jd surirumah lak ;p. bangun je tido, terus breakfast. just milo n sekeping roti. pasal ntah pg2 xde selera. selalu selambe je aku melantak nasi lemak. then terus jalan kan tanggungjawab as a wife daughter. kemas rumah, basuh baju, bla bla bla. kerja2 rumah yg bese korg wat la kan. takde la keje2 mengangkat batu ke bertukang ke. hehehe. normally klau lepak rumah je, time makan tak menentu. klau rase lapa, br igt nk mkn. klau x, lyn tv ke on9 ke smpai pengsan :p. ntah ape hal ntah, hr ni tekak aku gile gedik. dah kebulor pon makan nak memilih lagi. tekak amat gedix hokeh. pandang nasi sebelah mate je. tak lalu. dah stat la tekak aku ni feeling2 omputih.



thats why i came out with that status. perut giler berbunyi. lapa giler. tp tekak cam takleh nk trime nasi. takkan nak masak spaghetti. baru je lepas mkn hr tu. cam boring lak. nak kua cam malas. malas yg amat. so, let ask pakcik gugel. ape recipe yg best n the most important SENANG. hehehe. hasil gugel, i decided to cook BAKED MACARONI. tp recipe modified by me. harus ikut tekak aku n bahan2 yg ade kt rumah. tak kose aku nak pg beli. maka, hasilnye...... jengjengjeng.....


-




-




-




-




-




-




-




Alhamdulillah. setel dah. mak aku kate sedap. adik aku tak kate ape. tp makan menambah. mmuahahaha. kembang aku jap. paling penting, takde yg keracunan. HAHAHAHA. d best part klau masak sendiri is bahan2 kite leh letak suke hati. minced chicken aku letak banyak2. cheese lg la. segunung. tu la rahsia bentuk badan haku yg makin melebar (T____T). gambar close-up tak sempat nak snap. padahal memang lupe pon. masak je terus makan. makan panas2 sedap weh. cheese meleleh2. leh tarik2 cheese tu. uuuiiiiiiiihhhhhh. nikmat. hahaha. sendiri masak, sendiri puji. ko geli? fedulikkkk. ade aku kesah? ape? nak rase air tangan haku? boleh. tp if lepas tu terngigau2 termimpi2 kat aku. tak jamin ye. mungkin korg dah kene buatan haku. mmuahahaha.

2 comments:

ScHaN ® said...

akak.. bg resepi nk masak air bleh x???

missT said...

ala dik..pe susah nk msk2.. beli je mineral water..hahaha... ;p