Friday, October 29, 2010

saya sedang hangat bercinta bagai nak giler

sekarang adalah musim bercinta. bunga2 cinta dah lame dah ade. benih pon dah di tabur2. sekarang tengah sangat subur dan sedang mengawan. aku begitu asyik bercinta sampai lupekan kawan2. serius aku abaikan sume kawan. baik yg rapat atau tak. kalau dah kawan rapat pon aku abaikan, apetah lg yg suam2 kuku kan. hehehe. sorry ye. takde niat nak lupekan korg. takde niat nk bg korang kekurangan kasih syg dr aku. tapi, apekan daya. aku manusia biase beb! begitu leka dengan cinta hati ku ini. begitu asyik smpai makan pon kdg2 aku lupe, tido pon aku tolak tepi, lagi teruk kencing dgn berak pon aku hold klau tgh dating dengan cinta hati ni. dasyat penangan cinta? lg hebat, aku br sedar yg gaji tak masuk lagi. hebat sungguh aku bercinta kan! duit pon aku tak kesah ade ke tidak. xtvt shopping pon aku hold dulu. dah lame xshopping. cinta hati melarang. bagus kan? aku utamakan cinta hati. sure korg tertanye2kan sape cinta hati beta? ade ke yg tertanye2..perasan giler. hahaha. nak share ke tak ke nak share ke x ke nak share ek. aku xde bgtau sesape pon pasal ni. emm... xpe la... bgtau je lah...

-




-




-




-




-




-

eh... betol2 nak tau ek? kepochi gak ek. hahaha. xpe2, sile scroll down...



-



-



-



-



tarraaaaa....... proudly present my chenta hati... hensem kan? hahaha...




tapi, ni cinta terlarang. jauh nau bercinta ngan omputih ni. susah tau long distance relationship ni. maka, aku reject si robert pattinson ni. ulang taip, aku yang reject dia hokeh. mmuahahaha. maka, haku pon cari la chenta hati kat malaysia je. the lucky one is...........

-



-



-



-



-




anuar zain ko! tapi kan, he said he want to get focus on his career. ai as gf yg very understanding, redha je la. so, with that

AKU PON BERCINTA LA DENGAN KERJA AKU

HAHAHAHA... Ade rase tertipu? mmuahaha. sesungguhnye aku seteres yang hamat dasat. maka, merapu la. hr isnin smpai hr rabu hr tu, aku kene attend course. aku masuk opis rabu tghr tu dlm pkl 12. balik je opis, terus dpt 1 projek. d best thing kn submit hr khamis b4 3pm. gile hokeh. macam nak pecah otak aku ni. khamis tu, bos aku je pg meeting psl projek tu. aku duk kat opis, setelkan pape yg patut. aku caucincau awal sbb otak dah berasap. setel je keje, terus bla. lgpon aku pose hr tu. tak sanggup aku nak berbuka kat opis cam hr tu. nak pitam hokeh. elok je aku berambus dr opis, bos cal. ct, where r u now? elok je bos aku cal, ms tu ade polis btol2 dpn aku. aku terus eh eh..i'll call u back. i'm driving n got police here. terus aku letak tepon. mengantoikan diri dengan selambe je. teros bos sms, its ok if u went back already. but need to come early tomorrow. have to do few changes n need to submit by 2mrw. memang niat aku nk dtg awal, tp pg jumaat hujan lebat yg amat. nikmat weh tido. tak sedar haku. memang tido mati. dahla tido awal. pukul 9 aku dah lena di ulit mimpi. nasib aku sedar pkl 8am. klau tghr br aku sedar? mmg free2 aku menempah makian dr bos.smpai opis pon dah pkl 10 then trs discuss dgn bos. aku wat keje non-stop hokeh. smpai aku tgk number2 sume pusing2 br sedar tak mkn langsung sehari ni. terus aku meracau. hahaha. aku ckp ngan bos, aku silap key in sbb lapa. xleh wat keje bile lapa. cukup sadis x? terus bos bg aku SEPULOH HENGGET suruh pg makan. hahaha. hopefully esok aku tak kene keje. sebab dah 2weeks berturut2 aku dtg keje wiken. aku nak gantikan segala tido aku yg tak cukup tu ye. kecantikan semulajadi dtg dr tdo yg cukup hokeh. hahahaha. takleh bla. mari doa ramai2 ye supaya aku tak kene keje esok. AMINNNNNN.

4 comments:

ScHaN ® said...

trus aku nk tulis.. WTF!!!

terkena aku!!!!

missT said...

HAHAHAHA... lu kene beb! ;)

Anonymous said...

aku ade rase mcm nak lempang org je..kau kot org yg sesuai...hahaha

hahahahha budusssss punye ntri!
bercinta la kau ngan keje...
duniawi je tu.hahhaaha

missT said...

kate wanita bekerjaya.. hahaha...