Thursday, October 14, 2010

sedang ber-bz-bz-an

huaaaaaaaarrrrrghhhhhh... siyes sakit hotak haku. baik aku mengarut kat blog jap sementara tgh run model ni. serabut dah urat2 kat otak aku ni weh. esok de submission. sekarang otak tengah mereng. analysis xsiap lagi. drawing? jangan ko tanye. bos sume takde. outstation. bile cal, xdpt. bz kot. ke ade presentation. ke tengah meeting. ntah la. camne ni? kang aku decide sendiri kang.... takut bile bos balik kate aku memandai2. before die pg hr tu, dah pesan awal2. anything plz inform me first katenye. habis aku cal xdpt, camne tu? dis week gile semak la otak. semnggu nak siap sume. PC lak asik hang. time mcm ni la PC pon nak wat hal. time ber-FB-FB-an elok je pulak. seminggu ni gak la jarang berasmara dana di YM. sory gurlz. gosip2 tu hold dulu. later will update ye. oh! Air Asia is having sale again. i dont think m gonna take part lor. for nex year aku dah book 3 destination ms promotion yg dulu. BUT, if ade pape plan yg cun, haku rogeeeeerrrrr je noxx. yang mane ajk aku hang out together tuuuu, sory weh. really cant make it. stat last week aku dah bz nak mam. nanti bile sume keje aku dah setel, aku roger korang ye. kite ronggeng cik kiah bersame2. hehehe. ok, sebagai wanita bekerjaya, takleh tulis panjang2. kang keje aku pon xsiap. sekarang mau setelkan sume2 ek.



p/s: yuni, aku seyes giler teringin nak makan nasi kukus ayam yg ko war-war kan. tapi aku bz gile loh. kite putus kawan kejap. nanti sambung balik ek! hahahaha. nnti kite gosip sesame smbil melantak nasi ayam kukus ye. jangan lupe ajk si suzi skali. untung2 leh celebr8 besday ko yg ke-3 utk thn ni. mmuahahaha...

No comments: