Monday, January 03, 2011

orang tua tak berapa nak muda sambut new year

sebab hr jumaat tu cuti, maka aku rajin la nk celebrate new yer ni. takde la celebrate mane pon. setakat makan2 jalan2 layan muvi. lagipon plan asal nak ber-seoul garden then layan muvi akak aku berlakon the tourist. ahakzzz. perasan sudah. plan nak pergi beramai2. tp apakan daya, yg free kitorg ber4 je. ade yg pg holiday la ade yg keje la. yg keje tu mmg xdpt den nk menolong la. penat weh Malaysia menang AFF suzuki cup, korang leh keje lak. huhuhu.

sebab kan cuti la ramai nye umat kat OU. jalan jem giler babi. kete bawa slow mengalahkan siput babi. anak aku dlm perot dah menendang2 nak makan kat seoul garden. lame giler kot aku mengidam nak mkn sini. anak aku menedang je. ok lagi. anak yuni siap bantai main hoki. giler mengidam lah. kalah pompuan mengandung. sekali pegi, full hokeh! nak wat reservation, org tu tak bagi. memang vavi la. lepas tu masing2 pening kepala nak makan kat mane coz masing2 dah tune otak nak mkn kat seoul garden. yg aku n suzi nak mkn kat kenny rogers. yuni n lan nak kat nandos. last2 makan kat kedai dave geli. eh. dave deli kot. tak berapa nak sedap la. tp sebab lapa, rodok2 gak la masuk tekak sampai licin. hahahaha.

me n suzi


yuni n bf. suwit kan? lagi2 lan suwit-30.. suwit mcm nak lempang. mmuahaha.



lepas kekenyangan layan gulliver's travel. kelakau gak cite ni. geli pon ade gak. siap padam kebakaran guna air kencing. dah la perot tengah kenyang. kembang hokeh tekak aku. rase nak muntah.

kitorang sume memang pendengki. asal lan nak tangkap gambar sesorang je, memasing menyibuk.


lepas muvi, jalan2 jap. buang masa. meneman diorang ni shopping. aku berjaya tak beli hape hape pon. just syampu je. seksa giler menahan nafsu shopping. nak pulak setan bertanduk ramai. masing2 menghasut.




lepas OU dah tutup, kitorg decide nak lepak je. tp al maklum lah. kalau ada aku, mana boleh lepak je. perut nak kene isi gak. konon nak diet 2011 kan. so, habiskan la sisa2 2010 dgn melantak sepuasnya. terus yuni bw pg william. yuni oder hape ntah namanya. pedas giler nak mati. nasib aku xoder. aku melantak lasagna meatball.sedap weh. maveles. chesese meleleh. huhuhu. konpem lemak makin bertambah dalam badan.

ni la yg diorang oder. pedas giler. ni jugak la satu2nya makanan yg sempat snap. yg lain, xsempat. teros masuk mulut.


sekian.

p.s. : saya tgh mood holiday. hehehe...

No comments: