Wednesday, January 19, 2011

a day before fly to jakarta

huargghhh...windu dgn belok sendiri. walaupon mungkin takde sorang pon rindu nak bace new entry. fedulik. aku kat kuching ni siyes mcm nak mati. penat hokeh. ni tengah lunch. patut ade visit hape ntah. tapi ko cakap tak wajib. jangan harap org pemalas mcm aku nak follow. nak update pasal trip to Jakarta/Bandung hari tu pon tak wat2 lagi. walaupon takde org nak baca, tp mak tetap nak hapdet! untuk kenangan di hari tua.

xtualy my flight to Jakarta not to Bandung. why? ai nak jimat u. Flight to Jakarta cheaper compare to Bandung. lagipon boleh la jalan2 sekali. my holiday 5/1 - 9/1. tapi aku apply cuti from 4/1 - 10/1. bese la. hover. amek la cuti lebih. lagipon sehari sebelom cuti, duit aku tak tukar, baju tak pack lagi. giler bz la before cuti tu. thats why i need to cuti on 4/1. kalau tak, mati la. then boleh pulak on 4/1, aku kene attend meeting. ai sentap uuuuu. ko tgh cuti then kn pg meeting. mmg aku tarik muka sehabis boleh dpn sume org sepjg opis hour tu la. tapi takpe, aku kan pekerja cemerlang. before cuti, settle everything first. meeting tu pagi. so i think its ok la. i can attend it. then after meeting i can settle everything. then suddenly meeting tkr petang. mintak maaaaap la. memang aku tak datang. i just make a phone call ckp aku tak boleh attend. lega.

so dlm tghr tu aku amek ikin kat wangsa maju. we settle everything la. tukar duit n buy whatever we need. 1 day before fly to Jakarta, we stay at tune hotel. why? sebab flight pagi. aku tak konpiden la yg aku boleh bangun awal. utk mengelakkan ade yg tertinggal flight, so aku, ikin n ah check in kat tune hotel, LCCT. ala..murah je pon. bile dah tong tong sorg tak sampai 50hengget. just RM30++.

Tune hotel tu nama pon bajet hotel. so, ko jgn xpect lebih2 la. tp bg aku comfort je. bak motto diorg, hrga murah tp comfort mcm 5star hotel. memang pon. ape yg comfort? tilam n bantal la. hehehe. serius comfort giler. tapi bilik memang kecik giler. naseb aku share bilik dgn org2 yg tak cukup lemak ni. mmuahahahaha. FYI, tune hotel provide shuutle bus from hotel to LCCT and LCCT to hotel la. but u need to pay. the fare is only RM1.

*on the way to tune hotel. setiap kali nak pegi LCCT, i prefer by ERL compare to bus. tambang beza sikit je. but ERL, jauh lebig comfort la kot dr bas kan*



*kayo kayo. ko hado duit banyak macam ni? mmuahahaha. perginya memang sebagai jutawan. balik terus muflis dong!!!*



*our plain canvas. bajet natural beauty la tu. hahahahaha. pontianak pon boleh pitam tengok muka haku. dengan eyebagnye. mata lebam mengalahkan mata panda*



ok, ai nak sambung keje hokeh. later will update more sampai orang muntah tengok.


No comments: