Sunday, May 16, 2010

oh laoshi

happy teacher's day!!! especially for sume cikgu2 yang berjuang bermatian2 untuk mendidik i yang degil yang amat ni. huh! xiexie laoshi untuk sume ilmu2 yang diajar secara bersungguh2 even i sikit pon tak bersungguh2 mase blaja. hehehe. honestly, i'm not a good student la. very naughty ko. tadika je kot baik sket. yang lain macam herem. bile dah keje ni, sumpah rindu giler zaman study. tak kire la zaman sekolah or zaman uni. during primary school, i prefect ye. tp perangai, sungguh syaiton. mmuahaha. tak skema langsung macam tipikal pengawas sekolah. paling best klau dpt tugas bunyikan loceng. perghhh. rase maca power is in my hand. klau aku awal kan loceng 10 minit, memang cikgu leh cam la kan. tp if beberapa minit sikit, sape nak perasan kan? hehehe. kat sekolah menengah, memang aku takmo dah jd prefect ni. sebab dah tau diri tak bape nak perfect. lagi2 bile dah duk asrama. ya ampun. name aku je yang ade dalam list. kesalahan yg mmg feveret tak lain tak bukan is fly la kan. huh. gile gigih panjat pagar. semate2 nak beli nasi paprik la. nak beli pau kaya la. bese la. makan kat asrama, macam makan kat penjara. bukan la tak bersyukur, tapi mase tu umur pon tak bape nak matang sangat. makan memang memilih. lagi2 bile dah tengok ade ulat secara live dlm makanan yg ade kt dewan makan. larat ko nak makan? takleh bla gak xprience kene keja dgn pak guard. pak guard skola aku dulu org pakistan. tinggi lampai orgnye. aku rase pihak skola memang sengaja amek org mcm tu. senang nak keja org. kaki die pjg, selangkah die same macam 3 langkah aku kot. alhamdulillah, selame kene keja dgn pak guard, i tak penah kene tangkap. giler hebat kan? tp bile hr sukan, tak penah aku nak menang acara lari pecut pon. hehehe. zmn dip n degree, takyah cite la. mase dip, aku siap kene denda cuci kolam ikan ko. huh. malu tp syok. ramai2 pulak tu. time degree la tahap pemalas aku plg tinggi. ponteng clas tu normal. dtg lambat? takyah cite. lecture mn tak kenal aku. aku popular bkn sbb terlampau cemerlang. tp sebab len. hehe. dah la dtg clas selalu lmbt2. pas2 dtg, trs makan dlm kelas. agak berbulu gak la lec tgk aku kan. tp, sejahat2 aku, alhamdulillah la aku habis study on time. tak penah la dpt result terok gile nak mati. rezqi kot. klau nak cite ttg cite nakal time stdy memang byk. tp aku tak nyesal aku 'nakal'. sbb sume tu my sweet memories. aku bangga n tak percaya cikgu2 dr sekolah rendah stil kenal aku smpai sekarang. siap leh tegor if terjumpe kat memane. adekah aku terlampau jahat sampai susah nak lupe or aku ni awet mude sebab tu leh cam aku lagi? HAHAHAHA.


*ni pic mase darjah 1. sape pandai? cube teka aku mane satu? sape betol, dpt dinner + tgk muvi dgn aku yg ditaja sepenuhnye oleh pemenang. mmuahaha*

4 comments:

Anonymous said...

cmno nk teka ko yg mane kalo xleh nk beso kn pic ni..

missT said...

aah la.. aku br perasan.. asal ek? hahaha.. takpe la..bg cabaran sket utk meneka.. ;p

Anonymous said...

sudah tntu yg yg rambut melepek kedepan tu..yg kiut miut tu..

Anonymous said...

cabaran ko ni kental sgt. aku xdpt nk teka.. hohoho~ bg la aku view besar skit. nk gk tgk muka2 bdk2 lain tu. hahaha~