Monday, May 17, 2010

engineer cum a good sista!!!

hari ni bz gila kat opis. bz dgn keje kat opis, its normal la kan. hr ni ade xtra job. aku kene touch up sket + tolong print kan homework adik aku. oh, wat a nice sis i am! mmuahaha. nak wat camne. printer kat rumah dah jahanam. nak tak nak, kene la aku melenjan harta company tolong adik aku. aku tengok, bebudak zaman sekarang ni senang je wat kerja kursus. sume pakai computer je. zaman aku dulu, jangan harap la. gile gigih berusaha nak jadi kreatif sebab takde computer kan. if ade or boleh gune computer pon, takde la ramai pon yg tau gune. for me, if u use computer, akan memudah kan ko la. TAPI, if hand made lagi bagus sebab more originality n u can show ur creativity. if u use computer, there might be a possibility hasil kerja ko akan sama or lebih kurang dengan kawan ko. let say ko gune font arial, kawan ko pon maybe gune gak. if hand written, mungkin boleh sama tapi kebarangkalian tu sangat la rendah. silibus form 1 sekarang lebih kurang macam zmn aku dulu. mayb ade la kot perubahan sket. ingat tak kerja kursus salasilah keluarga? hehehe. if nak tau, hasil kerja aku still tersimpan kat rumah ni. adik2 aku gune as reference. bangga siot. nak kate dapat full mark tu takde la tapi hampir2 la. meh aku show off sket... HAHAHA...


*this is mine. fully hand written ok. takde la lawa sangat. tapi boleh la utk budak yang br 13 tahun yang bajet dah habis kreatif la tu.hahaha*

*ni ofkos la adik aku nye. nice n simple. hasil computer la katekan*


*gile gigih aku tulis kat kertas warna lain pastu cut n paste kat kertas warna bercorak. siap gile kreatif lukis gambar ikan paus kan*


*cess.seminit je adik aku dah setel wat penghargaan. time aku dulu, berpeluh, bersengkang mate ok. maunye tak, stiap page aku gile nak lukis gambar minatang. rajin tak rajin la aku kan.mmuahaha*

p/s : ni entry yg ke-100.whooaaa......

3 comments:

..Qemar.. said...

kah2..i ingat2..aku siap gunting2 tulisan kt mana2 majalh n cntum2kan..jenis font yg pelbagai..siap bakar tepi2 budget kreatif..dan2 bau ubat nyamuk doh..hm tp tu dl skrg semua komputer buat kan..jari je bergerak..anyway awe rindu kt ko yg suke potpet2..=)

missT said...

kan kan kan? time tu mmg bajet habis kretif la 2.. i mish u 2.. jom wt reunion lg... :D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.