Friday, May 28, 2010

gossip girls with datin wannabe

selamat hari wesak ye uolls... i tak sambut, saje je nak wish. hepy sbb cuti jatuh on friday. lonnnngg weekend. hehehe. maka, haruslah ade xtvt jalan2 buang duit. i spend my wesak with my frens. hilang angau aku dpt jumpe ko atin. siap ko bawak askar2 lagi ye. huhu. aku suke gilak klau wat plan las minit ni. konpem jadi. cube klau plan awal2. macam herem. konpem ade je halangan. ye la ye la. aku tau. kite hanya merancang tapi Tuhan yg menentukan. dis time, agak punctual la. pukul 12 dah terpacak kat mid valley. padahal sbb xleh book tiket on9 maka haruslah dtg awal sbb queue pjg giler nak mam. kebanyakan cite mmg dah sold out. if ade pon, lenguh la ko nak mendongak sejam lebih. seat yg available depan nau. tp sbb dah susah payah beratur pjg, kitorg sapu je la pape cite yg available. furry vengeance yg kitorg tgk. for me, bese je. tak la best sgt. lepas muvi, perot mmg la lapar gilak. tapi, seyesly mcm give up hokeh cr tempat nak makan. dr mid smpi ke the garden then balik mid smula. semuanye full house. tak kire la fast food ke, yg mahal2 ke sume nye full. sampai mamak kat mid tu pon full house hokeh. aku rase ramai org kebulor kot mase tu. maklumla tgh hujan. finally, dpt gak kitorg tmpt utk mencekik. tu pon lepas setengah jam menawaf mid n the garden tu. kurus kaki i. hehe. tempat yg available kat burger king je. ok la. dari kebulur nanti kan. padahal masing2 tamau makan fast food. what can i do? tunggu la aku kawen dgn mane2 dato ye kwn2. leh aku buka restaurant kat dalam mid tu. lame gak melepak kat beger king tu. dah macam kami la king of the beger. bergosip panjang je. mane nak sedar mase cpt je berlalu kan. haha. lbh kurg 7++ kot, atin kene balik. maklumla penjaga kpd kanak2 bwh umo kan. aku n ogy sambung shopping. xtualy aku dah berazam nak kurangkan perangai gile shoping aku ni. guess what? i berjaya ye uolls. total shopping hari ni tak sampai seratus hokeh. padahal aku dah hampir2 termakan dgn pujuk rayu syaiton yg srh aku rembat handbag n high heels from nine west. seb bek iman kukuh di dada. hahahaha. haktuih. tu pon puas ogy menarik aku dr lembah yg boleh menjahanamkan wallet aku. penat r nak type pjg2. nanti kurs lak jari aku. mmuahaha.

*dgn mereka la aku wat dosa mengayam ketupat. hahahaha*

*apahal muke aku tembam giler? ade tips nak bg muke kurus ke?*

*hi. ini ogy. die berjaya selamatkan saya dr membuat rembatan yg byk di mid valley*

*ini pon kwn saya. jgn memain tau. mude2 dah datin. hehehe*

*ini hasil rembatan saya. satu je hokeh. good girl! clap clap*

No comments: