Saturday, May 22, 2010

meluncur + melantak = heaven weh!!!

OMG. i really have a nice saturday with my frens. many2 thanx weh! plan mmg nak g pyramid. lbh kurang 3 lebih br la aku n ogy sampai. sory geng. kami lambat. jem gilak dr rumah aku. sampai2 teros jumpe dayah. die sangat bersemangat waja utk men ice skating. ogy pon same gak semangat. aku 50-50. lame giler dah tak men. sekarang pulak dah gemok. klau jatuh, mmg macam nangka busuk kot. semangat setia kawan punye pasal, aku pon men la jugak. hahaha. kitorang sampai, tmpt ice skating tu tgh cuci, so, lepak2 gosip2 dulu. dayah datang dgn mengangkut scandalnye, din n apam. hehehe. mereka sgt sporting lagi2 din bab tolong snapkan gambar. mmuahaha. org len yg semangat nak ber ice skating, org len yg beria. las2 aku n din je yg men smpai lebam pusing2 kat dlm 2. yg len2 dh surrender. kaki sakit + takmo jatuh. aku berjaya mencipta rekod tanpa jatuh. hahaha. clap clap. punye la giler semangat konon2 bersukan, kitorang men sampai lupe makan. lepas dah kua dr tempat ice skating, masing2 menggelupur kebuluran. then, aku suggest makan kat ole - ole bali. nak g bali, tak tau la bile. so, feeling bali2 dulu kat malaysia ni. hehehe. this place is highly recommended la. food was nice. ke lapa ek? environment mmg best. mmg feeling2 bali la. aksi2 wajib memang kene ade. jom layan pics...

*tadaa... macam org dlm pantang. pakai stokin n wedges*
*bajet artis. amek pic takmau pandang camera*

*kami manusia normal*


*azi pg toilet mase ni. so, d LIMA*

*kita minom dulu*

*kenyang perot, mate pon berat*

*diorg pon mengalami masalah berat perot.hahaha*

*i snap ur pic. ok?*

*tangan yang meminta minta duit*

*sape tamau bayar, din lempang hokeh!!!*

*lihat rambutku...bukan rawatan minyak panas, hanya menggunakan syampu sahaja. mmuahaha*

*resit dan pembahagian harta*

No comments: