Monday, March 22, 2010

isma's wedding

oh! lagi sorang kawanku kawen lagi. bese la. sekarang kan musim mengawan. sume orang nak kawen. sume org suruh aku datang kenduri diorang. bile dah attend kenduri, sume orang kat kenduri suruh aku makan. ha! from that dah tau. nape sy seorg ahli bina badan yg berjaya. klau dh bes fren punye wedding, kene la datang byk2 hari kn. hehe. mase malam berinai memang besh. sbb dpt jumpe dgn Pn. Pah yg selalu guna reason makan utk 2 org utk cover perangai buruk lantak. mentang2 la ko dah kawen ye. habis sume org igt ko tgh pregnant. lame tak jumpe makcik ni. almaklumla, isteri mithali la konon. ikut husband duk kat melaka. sekali dah berjumpe, x hengat gelak macam pontianak. smpai mencucuk2 perot. siap ko bg ilmu rumah tangga lagi kt kitorg yek. HAHAHA. nti aku pikir aku nak amalkan ke tak. esoknye mase isma sanding, lagi la besh giler. dah macam reunion sekolah pon ade. sewonok giler tahap dewa sebab dapat jumpe kawan2 yg kenal mase diorang byk hingus tp sekarang sume dah lawa + cantik mengalahkan artis. hehe. pkl 12.30 aku dh terpacak kat rumah pengantin. maklumla. si isma dah suruh dtg awal2. hehe. ko memang lawa giler la isma. dah macam anak raja. kuning meletop ko pnye baju. paling cantik mestila cadar pengantin ko. tegokla sape yg pilih. HAHAHA. takleh lupe la mase kite same2 shopping barang utk wedding ko. penat tp besh. tp paling xleh bla band yg nyanyi ms wedding si isma. smpai aku rs nak take over je mikrofon tu. lagu ko... mak ai.. x sesuai lgsg utk wedding.. sedih mendayu2. penat aku mendengar ko nyanyi. aku pelik n tak faham la. sampai sekarang if aku pegi memane wedding, mesti org ingat aku ni pengapit. dulu mase Pn. Pah kawen pon macam tu. sume tanye aku ni pengapit ke tak. penat i nak menjawab u. ha! mase si isma ni pon same. penat mak nak menjawab. nak kate aku pakai glamer macam nak pegi Anugerah bintang popular, takdelah pon. baju kurung je. mekap pon xde langsung. natural beauty gitu. MUAHAHAHA. sile muntah, kalau ade rase nak muntah ye. marilah kite melayan aksi2 photogedik. LAYAN~~~

*Pengantin paling MELETOP*

*malam berinai*

*3 makhluk tuhan paling sexy* HAHAHA...
*i like this cadar* kan isma kan? kan?
*kekawan yg dulu knl ms hingus2an tp skrg sume dah cun*

* WAJIB la sesi mengamek berkat pengantin kan* ntah bape byk berkat aku dah amek kot... ;p


No comments: