Thursday, March 04, 2010

aku ade sugardady ke?

balik je keje teros aku g jj. nak g byr bil celcom. dah bape bulan aku tak bayar. lupe weh. haish. petanda dah tua ni. seb bek ym ngan bety. die bercrite pasal celcom. teros terigat pasal bil aku. smpai2 je celcom, memang xramai org. teros bg bil nak bayar. akak celcom teros cek kt computer die pas2 pandang aku pelik. aku pon pelik nengok die pelik. die tau ke aku skrang dah gemok dulu aku kurus dan hot. mmuahaha. dah akak 2 tengok aku pon pandang die pelik die tros tanye betol ke nak bayar bil. cuak weh. aku dah pikir yang bil aku banyak gile smpai akak celcom pon terkejut. teros aku tnye akak 2. kenape ek kak? ko tau.. bil aku bape???
bil awak LIMA SEN je
terkezut aku bile mendengar akak tu cakap bil aku banyak tu je. siap aku srh akak tu cek lg skli. setahu aku, aku xpenah bayar lagi. bil yang sampai kat rumah pon banyak je. ke ade sugardaddy yang nak spedo aku tapi malu nak cakap. bayar kan bil aku dediam. MMUAHAHAHAHA. pape pon, alhamdulillah. selamat duit den. teros aku bla dari situ cepat2.

No comments: