Friday, March 12, 2010

KOYAK RABAK KOPAK POKAI DAN SBGNYE LAH

tgk title pon dh tau. aku nak story pasal kekoyakan kerabakan kepokaian (ntah btol ke tak word aku ni). dis week nak kate keje aku tak berlambak, takler jugak. banyak je. ade je kerja. tapi musim monsun malas kot skrg kt badan aku ni. malas yang amat tahap dewa la aku nak wat keje. dahler isnin meeting macam haram. hangen je aku. ok, lari topic. 10 & 11 march ade jcard day kat ou. hamek ko. dua2 hari aku pegi. curi2 kua time keje. 1st day pg siap nek taxi coz tamau buang mase cr parking. almaklum le. xprience aku g jcard mmg byk ye. so dh tau ape prob yg akn datang. mmuahaha. kua pkl 12, pkl 3 aku dh masuk opis balik. takde la lame nau. jap je. 2 jam je. tp dalam mase 2 jam tu ler duit aku mengalir laju giler kalah air paip. air terjun pon kalah. teros aku berazam dgn poyo tamau shoping dah utk bulan ni. tp kan aku dah cakap. aku berazam dgn poyo. 2nd day jcard pon aku pg lagi. waktu yg same. shopping lagi. habes lagi duit. ok. teros aku nekad giler, janji dgn diri sendiri tamau shopping lagi untuk bulan ni. tapi, klau dah melayu, walaupon muke tak bape nak melayu, bile berjanji mestila janji melayu. baru lah namenye melayu. hr ni aku konon nye nak lunch je kat mid valley tu. sekali ko tau. aku tak makan pon. aku menyambung aktiviti rutin aku. huh. betol kate orang.. sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian dah tak berguna weh. aku kire duit aku yang habis dalam 3 hari ni boleh pitam tengok bil. shopping 3 hari lg mahal dari duit nak bayar kete. haish. tu belom lagi kire total aku shopping brg2 online. xkua opis pon duit leh hbs. haih. dah le esok start mega sale. patut ke aku wat perintah berkurung kat diri sendiri. tolong ye. jangan sesape ajak aku meneman pegi shopping. i'm quit from that job untuk sementara waktu je. hehehe. ceh. aku berharap kali ni bukan janji melayu tapi janji islam. HAHAHAHA.

No comments: