Saturday, March 06, 2010

NADLYANA'S ENGAGEMENT

CONGRATULATION dear...
u are one step closer with marriage. u r demn gojes n hot hokeh. untung En. Meor kan. hehe. opps. congratz to amalina too. ko dh di risik ye noq. i'm happy for both of u. if u need any help for ur preparation, just let me know k. nak tolong cari cadar pon boleh. mmuahahaha. teringat mase teman si semah cari cadar kawen. haish. aku ni asek jd wedding planner utk org je. when i have to plan my own wedding hah? only Allah knew it. so, xyah la korg sesebok asek nak menanye je bile aku nak mengikut jejak langkah kawan2 ye. dah macam minachi kepochi. dont wory. walaupon aku artis yang sedang meningkat naik, aku takkan wat diam2 kenduri kawen. sume orang akan di jemput. mmuahaha. sume2 geng mase school dah nak kawen. sedih siak. lepas ni takleh nak jumpe sesame lg. xde lg event nak breakfasting with bff mcm las year. seyes sedih. bergenang2 bertakung2 air mate aku mase menaip ni weh. mmuahaha. walaupon dah takleh nak jumpa, aku doakan kebahagian korg selalu. dah kawen nti, cpt2 la beranak ye. aku nak jadi hot mummy lg vogue utk anak2 korg. hahaha. aku dah cop awal walaupon aku tau Pn Pah taknak kite sume jd mummy kt anak die. die nak orang macam joharal je. HAHAHAHA. dah la. malas aku nak taip pepanjang. kang teremo kalah pompuan mengandung plak. jumpe ms wedding semah nti ek korg. LAYAN la pic missT mengambek berkat dari bakal2 pengantin sedunia ye~~~





1 comment:

Anonymous said...

gitu.. tgk gmbr2 nad tunang kt fb pn meriah sungguh uols.. grand abes!! :p turn ko akan datang, insyaallah.. ;)