Thursday, September 29, 2011

serabutttttt

haaaihhhh..org len nak pegi bercuti rase gembire. rase heksaited sampai takleh tido. haku pon tak tido gak. bukan sebab heksaited nak mati. tp sebab mcm nak mati siapkan keje. semalam je aku tdo pukul 3 lebih. mate haku dah mcm panda. hitam! giler banyak keje. sampai aku rs stress giler lah. smpai aku ade rase nk hantar notis 24 hours je. teramat tak tahan. keje berlambak tu satu hal. keje pulak dengan org yg ko rs cam nak lempang2 je kan. lg la sakit jiwa. hr ni lagi la. dah la nak cuti. lunch pon aku tak kua. nak siap kan keje nye pasal. ko pulak nak perli2 haku kan. aku tengah lapar ni. ko ingat ko je yg ade mulut. haku diam tak bermaksud aku lemah. tp haku tak kose nak jd giler melayan ko. tp td memang haku dah tak tahan. ko rasekan pulak sinaran laser dr mulut aku. amacam? pedih? sentap? hade haku kesah! sekian.

oh ade nak sambung sikit lagi. hehehe. aku tak tau pon cuti aku approved ke tak. n aku malas nak amek tau. sekian.

No comments: