Thursday, September 22, 2011

bukan lupa tapi tak ingat je

aku ade 1 problem ni. susah nak ingat name orang. n muke orang sekali la. kalau setakat baru jumpe aku sekali due ko jgn la harap aku nak ingat name ko ke muke ko ke. thats why kalau br jumpe sekali pastu tersempak kat memane aku cam wat bodo je. bukan tak nak tegur. tp aku memang stok payah la nak mengingat kat orang ni. dah la muke aku ni memang muke sombong kan. stok2 nak mintak pelempang. hahaha. tu memang aku sedar. sume org yg aku br kenal akn cakap aku ni sombong. tak kenal maka tak cinta uols. ko dah kenal nnti, ko br tau mulut haku camne. tak reti nak diam ok. agak2 kalau tersempak dgn aku, aku jalan menonong je. ade 2 sebab. first aku memang tak perasan korang or tak nampak langsung. sometime aku kua selambe je tak pakai lens atau spec. malas. second sebab memang aku tak ingat aku penah jumpe ko. mmuahaha. keji betol. maka, sile2 la tegor aku kalau terjumpe tu ye.

aku ade pg 1 meeting ni. dah lame dah. mase puase hari tu. tu bukan projek aku. aku pegi sebab member aku tak dapat pegi. so aku gantikan die. lepas tu td ade meeting psl projek tu. member aku yg pegi. ade la 1 isu ni. aku cakap aku dah clear kn dkt someone mase aku pegi meeting hr tu. masalahnye aku lupe name org tu. mmuahahahaha. sumpah aku lupe. aku rase nak kat sejam ni. aku try ingat balik sape la name die. tu la. len kali name bia senang2 sikit. ali ke abu ke joyah ke senah ke. tengok name aku. short n simple. n sweet too. mmuaahahaha. pang sedassss. dah la hr ni aku tak bape sehat. cam nak demam. badan dah menggigil2 dah ni. seram2 sejuk je. pening kepala aku nak mengingat name org tu. yg aku ingat, orang tu hensem. see.. hensem belom tentu bertakhta di hati seorang wanita. tetap ko dilupakan. hahahaha.... :))

No comments: