Wednesday, September 21, 2011

gembiraaaaaaaanya saya

mak happy nox. cube cek my fb. ade ai emo2? takdeeeeeeeee kan. ai tengah senyum sampai ke telinga ni. sukeeeeeeeeee. cer teka cer teka nape. mestilah sebab bos takdeeeeee. mmuahahaha. ko igt senang aku nak berdondang sayang bagai kat opis ni. susah hokeh! memanjang bz. nyampah. ni pon br lepas bersiar2 di taman. ok tipu. konon nk diet hr ni. siap dh mkn grapefruit. hamaigad. tak sedap lah. terus cancel diet plan. stat enjin kete, pg makan rojak tepi jalan. layaaaaaan dowh. cucace sejuk lak. makan cendol. menggigil2 haku makan cendol. tempat makan cendol tu atas bukit. nyaman je rase. hehehe. perut dah kenyang, bertambah2 suke hati haku. terus rase nak membebel sorang2. taknak bebel sorang2 sebenanye. tp kang kalau aku kacau org, mau makan pelempang. hahaha.

ade keje. tp sebab bos xde. maka aku sendri mengisytiharkan hr ni pegi opis takyah wat keje. ko men internet je. esok br back to normal. tgh2 cek internet. sebok la cari diet tips. mmuahaha. tips memang banyak. amalkan je tidak. lepastu bising nape tak kurus2 kan. susah r diet2 ni. oh, aku bukan nak kurus kepeng. tapi nak kurus langsing. hehehe. siap pg gym bagai. lemak bertabur gak. nak je aku hiris2 lemak tu. eh tapi kan. ade la improvement sikit. dl berat aku dah sipis2 nak jejak 60kg ms g penang hr tu. now stil 50+. tp dah bwh 55kg. mmuahahaha. riaaaak sungguh!

now aku tgh pikir2 ni. aku macam nak benti keje. then nak jadi fulltime housewife student. tak minat pon nak study sebenanye. degree dulu pon semput nak menghabiskan. aku bukan minat sangat pon study ni. penah terpikir nak berhenti separuh jalan je ms degree dulu. tapi giler kau. ko ade 100k nak bayar gantirugi kat JPA tu. mak xde. sebab tu habiskan jugak study tu walaupon selalu je memonteng. hehehe. ni pon nak sambung sebab aku dah tak tau nak watpe. bley? aku sangat la dah takde hati nak bekerja. malas la nak citer lebih2. aku dah penat dah citer ngan kawan2. diorang pon dah tak sanggup dah kot nak dengar. aku amek jalan mudah nak smbung master then jd lecturer. tp rase mcm nak sambung bidang len je. mcm boring je nak amek engineering. hahaha. aku pon pening. sebab benda ni bukan aku suke sgt pon. aku wat sebab nak melarikan diri.

td rase cam banyak nak mengarut. tapi tetibe rase cam penat. aku nak men game jap. mmuahaha. kalau la hr2 hidup aku mcm ni. alahai nikmatnye. pg keje goyang kaki cukup bulan amek gaji je. untuk yg sudi bace, aku ade hadiah utk korang. nak tak nak tak?





















































jeng jeng jeng



























































sila lah menjamu mata dengan wajah kacak ini. mmuahahaha. nampak sangat aku takde keje kan. aku siap leh bc gosip2 artis gituw. bukan setakat artis malaysia je. korea pon aku baca. hensemnye kim hyun joong ni. kulit licin mcm bontot baby. dah la hensem. kurus. cool je. ok la. malas ai nak puji lelebih. bukan boipren haku pon. bye!

No comments: