Friday, September 30, 2011

khas untuk betty :)

ko terharu tak aku wat entry tuk ko? mmuahaha. dah nak kawen dah kawan aku ni. mintak maaaaappp la bebanyak sebab tak dapat datang wedding ko ni. InsyaAllah den datang kenduri kat seremban nanti untuk amek hati. i pray everything goes smoothly. sile doakan aku gak supaya balik dengan kekal langsing. hahaha.

tapi kan betty kan aku kan ade la gak rase nasib gak la kan aku tak datang kan. sebab kan aku takut nanti aku pon ternangis sekali. mmuahaha. ko tau kan. aku ni kadang2 dalam hati ade taman. siyes aku happy giler ko nak kawen ni. n sedih gak tak dapat datang. tp takpe. aku tau, ko konpem gojes meletop la nanti. takyah risau2 pasal mekap ke baju ke.

hopefully lepas kawen ni leh la culik ko kejap2 dr izfa untuk dating sesame. ala takpon kite ngular ms lunch sesame pegi makan meatball kat ikea ke. hahaha.


selamat pengantin baru utk betty n izfa. semoga kekal ke akhir hayat. cepat2 lahirkan anak. nanti leh aku jd kakak angkat. mmuahaha. mesti ko rs nk lempang kn? ko kawan yg baik. so aku yakin ko akn jadi isteri yg baik n ibu yg baik juga. InsyaAllah.

p.s. : weh... baru perasan terpanggil ko betty. mmuahaha. ko mesti geram dgn aku kan. sebab ko taknak kawan2 ko yg lain tau.


No comments: