Friday, July 01, 2011

friday is flyday

dis is auto publish ek. disaat entry ni di post, ai dalam katebang for short getaway. almaklumlah, orang xde smartphone. have to think smart lah kan! kah kah kah. 2 yg poyo wat auto publish. motip kali ini is jalan jalan menambah lemak. kate dah nak pose, kene la manjekan perut dgn makanan2 yg berlemak. alang2 dah gemok, bia gemok habis. i gain more than 5kg in 2 months. ko mampu? mmuahaha. ape ade hal. gemok je. tp stil gojes. hahaha. sile muntah kalau mau.

kekawan tersayang, bile aku balik ni jangan pulak buat2 tanye soalan maut kenape aku dah gemok ye. dah motip aku pon nak menambah lemak, wat u expect from me? kalau aku balik nanti tetibe aku kurus bak supermodel, tu wajib korang tanye soalan la. mungkin aku wat sedut lemak.

sile doakan aku selamat pegi n selamat pulang. ala xjauh pon. aku kat dalam malaysia lagi. yg paling penting, sile doa aku tak hilang kawalan bile nengok makanan. cer teke cer teke aku pg mane? sape yg aku dh bgtau tu, shadap u! hehehe...

utk tidak menghampakan kekawan yg mungkin merindui aku, aku tepek gambar aku terkini. panas dr oven. dgn kegemukan yg xtreme.

























tengok pipi aku pon dah tau aku dah gemok. bagai di enjet botox. tips utk nampak kurus ni, pakai la turtle neck untuk cover double chin! terbukti berkesan kan?

ok. pade yg bekerje, sile rerajin kan diri ye. daaa....

No comments: