Monday, July 25, 2011

dilema nak raya

semangat haku kan. pose belom lagi tapi dah beria dilema bagai kan. its ok. pose ganti? sorry, tak men la ganti last minit ni. dlm bulan syawal lagi gua dah setelkan. mmuahahah. riak ok. selain dilema memikirkan bajet duit raya, ade dilema lain ok. dilema baju raya ok. mase pegi bandung hari tu, aku kan bershopping mengikut nafsu. hamek ko. lebih seploh lai kain aku borong. atas kesibukan yang melanda mcm nak mampus, aku tak sempat nak hantar pegi jahit. sampai la last wiken hari tu aku pegi hantar. tu pon sebab pikir nak raya kan. normally tempat yg aku hantar ni time pose pon leh trime je lagi. sekali mase aku pegi ni, anty tu dah tutup order. nak pitam ok aku dengar. anty tu siap cakap dari 2 minggu lepas die dah tak amek ok. siyes macam nak nangis. MAKA DENGAN INI BETA UMUMKAN BETA TAKDE BAJU RAYA TAHUN NI.

walaupon anty tu tak terima, aku tetap hantar gak. sebab aku suke anty tu jahit. sedap je pakai. baju tu leh siap seminggu lepas raya. boley? DGN INI BETA NAK UMUMKAN SEKALI LAGI, BETA AKAN GOJES SELEPAS SEMINGGU RAYA. mmuahahaha. aku tengah pikir nak beli baju dah siap ke tak. aku memang tak penah beli baju siap ok. maklumlah, badan aku kan macam model. mane ade size yg betul2 ngam. mmmuahahaha. *pang* lempang bg sedar diri sikit. aku cakap mak aku, nak beli baju raya ready made sebab baju raya yg hantar tempah takleh siap. mak aku kate tak payah. boleh? die suruh gune baju tahun lepas. masalahnye bukan aku taknak gune baju tahun lepas. masalahnye adalah baju tahun lepas aku DAH TAK MUAT. dah la kalau beraya rumah orang, aku makan tak sedar diri kan. mau baju yg dah sendat tu terus tertetas ok. kang aku buat selambe pakai jeans je kang, orang kate aku ni nak menyambut krismas pulak.

agak2 aku tak datang beraya rumah korang, korang pepaham la ye. aku akan datang menyerang seminggu lepas beraya. selepas baju aku siap. mmuahaha. kalau nak beli baju yg ready made, kat mane yg cantik ek? ade sesiape nak teman aku shopping? jom la. jom la. best tau shopping dgn aku. hahahaha...

1 comment:

Amphenous said...

muahahaha....mmg lawak ko nieyh Miss T!!tak sangkan amphg ko dah prepare baju awal2 time cenggini...adooiii.... ;p