Wednesday, July 27, 2011

pengaruh K-Pop kat opis

annyeonghaseyo. gedix kan nak cakap korea. satu opis aku tau aku giler tengok cite korea giler dengar lagu korea. walaupon ai tak paham. gigih aku google nak tau maksud. mmuahaha. bukan la aku nak kata drama melayu tak best. tak layan. oh no no. aku layan gak. tapi kalau kat opis tu sesambil wat keje, memang aku akn sesambil layan cite korea. haruslah buat 2 keje or lebih dalam 1 mase. baru lah multi tasking namenye. ni k-pop yg betul2 dr korea ye. bukan k-pop made in malaysia ye. k-pop made in malaysia tu pitam haku tengok. ape? tak tau malaysia pon ade k-pop? desa betol korang. mmuahaha. dengan baik hati nye aku sudi meng-googled untuk buah mulut korang. *jahat giler*



cer korang tengok... cute tak? mmuahahaha. now u know nape haku nak pitam kan!

kat opis kalau ko siyes nau buat keje, konpem mati sebab stress. maka, haruslah cr alternatif supaya ko mampu tersenyum sambil buat keje. so, aku memilih dengan melayan drama korea. bukan yang stok2 winter sonata ke autumn in my heart ke. tu bukan nak release stress. menambah lg ade la. sedih memanjang. dah la haku kalau nengok pape cite memang hover. beria menangis. touching gituwww. kat opis haruslah tengok yg berunsurkan romantic comedy. buatkan ko rase nak pecah perut gelak. memang lawak giler. sampai bos ingat aku seronok buat kerja. sebab sambil wat keje sambil senyum. ko mampu? memang tak la tanpa menengok drama korea kan!

untuk me-release kan lg tensen aku, lepas tengok aku suke buat review. takkan la aku nak bercerite dengan org yg tak tengok. konpem org tu pon terpinga2 bile dengar aku cite. maka harus lah haku me- maksa suggest kat sorang budak opis aku ni untuk tengok. die memang layan drama2 korea ni. so aku akan suruh die tengok. nanti ade la modal nak bercerite kan. so, dah jd ade 2 org yg "multi-tasking" kat opis tu... ;p

sampai la ade sorang pakcik kat opis aku ni tanye kat aku nape aku addicted sgt kat cite korea ni sampai aku siap berangan nak visit korea 1 day nanti. aku cakap susah nak explain. bukan sebab diorang tu hensem. eceh. betul wat. diorang tu hensem bukan sumenye original. ade yg buat plastic surgery. before jd artis, muke tak leh bla. bile dah jadi artis terus superb hensem/cantik kan. aku suke sebab cite die senang nak faham. direct je. takyah nak pikir2. n kelakar. n tipu la kan kalau cakap muke diorang yg cute yg hensem tu tak menarik perhatian. hahaha. lagi2 kalau pelakon pompuan tu sume kurus2. makan banyak tapi tak gemok2. makan hati aku tengok kekurusan diorang tu. so, utk menjawab soalan pakcik tu aku suruh die try layan sendiri then baru die tau.

after few weeks tu ko tau boleh pakcik tu pulak yang rekemen kan cite korea untuk aku tengok. hahaha. die layan kat astro. aku cakap online lagi best. die pon mintak la website. saje je gurau dgn die cakap habislah nanti sume keje aku bagi die tak siap kan. die jawab baik punye perli aku. die cakap aku ingat die mcm aku ke nak tengok cite korea kat opis. sekali lepas tu aku tengok die tengah layan kat opis ok. mmuahahah. rilex je die cakap aku ni pembawa virus K-Pop kat opis. hahahaha.... gian dah die dgn cite korea.

ok la. haku nak menyambung wat keje ni. byk giler report nak kene setel. letih betol aku kalau bab nak menulis report ni. menulis blog takpe. eh? ni 1 of my peberet song. i love the melody. aku kan rock. mmuahaha. bukan lirik ye. lirik tu memang langsung takde kene mengena dengan haku. nak tau maksud, sile google.. :P






psssssttttt..... suare die sexy kan? HAHAHAHA....

No comments: