Thursday, August 19, 2010

Ramadhan #day-9

aloha all. jap je dah puasa ke-9 ek. alhamdulillah . so far, skrg makin ok. mase2 mule2 pose aku sebijik macam budak2. lembik semacam je. hehe. hr ni mmg penat giler. dah la ade 'something' happen yg wat aku betol2 hangen gile. pose punye pasal, mmg aku tarik nafas dedalam. takut je ade yg arwah d tgn aku. mmuahaha. malas la nak story nape aku hangen. mn yg tau tu, tau je la ek. hr ni bz btol aku. aku dpt tmpt duk sdri pon dlm pkl 3 lbh. sana sini aku bergerak. baru la mcm lg siti situ sana sini. hahaha. byk keje 2 mmg perkara biase la. luar biase la pulak kan klau aku kate aku takde keje. yg wat aku penat nye, aku kene wat analisis takde la banyak mane pon. penah je aku wat lg banyak dr hr ni. yg wat aku penat, dah la pose. haus hokeh. bulan pose ni mmg aku tak ckp banyak. aku banyak diam je. kang cakap bebanyak, haus la haku. dah la takleh minum kan. aku klau haus, tak dapat air pulak, cepat je tekak aku ni nak berdarah. hr ni sume analysis yg aku wat nk kene xplain lak kat budak opis aku. die plak bkn malaysian ok. nun dr belanda merantau cr rezqi. punye la lame klau discuss dgn die ni. smpai tertelan2 air liur aku nak xplain kat die. dugaan dugaan. seb bek aku bebuka td besh. buncit dah perot aku ni. aku mau rilex2 jap. ciauuuu...

No comments: