Wednesday, September 12, 2012

jobless

yeeee, saya sekarang seorang penganggur terhormat. duduk rumah goyang kaki, hujung bulan collect gaji. wahhhh... kelasssss. ko hado? mmuahahaha. dulu mase kerja aku teramat sangat la teringin nak merasa duk rumah bak seorang surirumah tangga. mak aihhhh. bile dah merasa, ai tarik balik ok statement tu. bosan nak mampos. maybe sebab mase keje dulu, aku ni la manusia yang paling busy sekali. sehari kalau boleh nak lebih dari 24 jam. punye la tak cukup masa kan. sekali bile dapat peluang duduk rumah, aku rasa 2 hari je kot aku ok with doing nothing. lepas tu aku dah tak keruan. terase kosong kosong... kahkahkah. tapi, nasib lah haku ni spesis tak berapa berperasaan sangat. bosan ke ape ke, aku rilex je. layan je la tv. segala cerita aku nengok. u named it. cite melayu, cina, korea, sinetron, thailand, Philippine... hamek ko. cite tamil pon aku layan ok. kagum tak??? hahahaha...

cukup lah seminggu aku duk rumah je. minggu ni aku dah start mem-busy-kan diri. aku set sume appointment yang patut aku buat tapi sebab dulu busy tak de mase. nahhh. sekarang lah masa yang ditunggu sangat kan. tapi, aku pulak yang penat. lagi pulak ade something happen yang di luar jangkaan. lagi lah super busy. tapi aku ok je. semalam lagi lah. punye la busy. sampai aku pon tak sedar aku tak makan lagi. lunch pon tak sempat. pukul 9.30pm macam tu baru dapat nasi. menggelupur haku kebuluran sebelum tu. 

hari ni pon mak busy noxx. 4 appointments. but i learn from mistake. salah satu appointments tu aku buat masa lunch. dapat lah haku makan kan. aku mana boleh kurang sumber makanan ni. berbunyi perut nanti. oklah uols, SELAMAT BEKERJA ;)

No comments: