Thursday, September 06, 2012

cousin's wedding

semenjak bergelar penganggur terhormat ni, memang banyak la free time kan. bile dah terbiasa busy tahap dewa hari-hari then suddenly having nothing to do memang la rasa pelik. memang dah puas la makan tido makan tido menternak lemak. So, kerja haku update status kat facebook, tweet sampai orang rasa menyampah and aku rasa aku akan selalu update blog walaupon takde cite nak hapdet. sukahati aku lah kan! aku punye blog. kahkahkah.

last weekend was my cousin's wedding. So, mintak ampun mintak maaf la if aku tak datang kenduri or open house uols ye. yang kawen ni, sepupu belah family ayah. masa kecik dulu memang rapat lah. bile dah besar ni dah tak sangat. i kan pemalu uols. kahkahkah. gambar tak banyak. semua guna handphone je. and my handphone tu adik aku yg kecik yg pegang. and sometime my lil cousin yang sekolah rendah lagi yang tolong snap kan gambar. maka hasilnya, please do not expect anything lah. sabau je lah aku tgk hasil gambarnye. 

akad nikah hari jumaat. kat gombak. kat masjid. tapi aku tak tau nama masjid tu ape. 

congratz to both of u :)


aku pakai kaftan. nampak gemuk. lagi teruk nampak mcm pregnant -_-" TAPI sangat selesa dan berangin dan boleh makan bebanyak. mmuahahaha.

hari sabtu malam tu, malam berinai. tetibe hari tu aku dengan adik aku dipaksa jadi pengapit. nasib baju raya ai ade doblas pasang. mmuahahaha.






masa hari bersanding tu, pagi - pagi hujan turun. lepas tu bile dah tengahari sampai petang cuaca giler panas. boleh terasa peluh mengalir. muka aku memang menahan panas and rimas je lah. tak mampu ai nak senyum bagai. lepas je jadi pengapit, terus aku tukar baju yang berangin sikit. mmuahaha.








selamat pengantin baru, semoga kekal hingga ke syurga :)









No comments: