Monday, August 15, 2011

serabut

kepala otak aku serabut giler. banyak gile benda dipikirkan kot. aku tak suke r nk serabut2 ni. kang xpasal2 stress. pastu nek jerawat. kulit berkedut. huhhh!!! tidaaaakkkkk! kalau xpose konpem dh makan banyak2 ni. pastu GEMOK! huaarrghhhhh... susahnye la haiiiiii... bek aku lepaskan everything dgn menaip kat blog sambil tekan keyboard kuat2 smpai nk terbenam. time tgh serabut2 ni kekadang datang la giler aku. buat keputusan membabi buta. kesian dowh babi. tetibe kene sumpah jadi buta. tu yg aku taknak tu. aku tengah memendam rasa ni. bukan memendam perasaan suke kat seseorang ok. tp rase memendam perasaan nak melempang orang. bley? mmuahahaha. aku ni nmpak je cam kuat. tapi kengkadang dalam hati ade taman gak. ade rase nak menangis gak. tasabau nak raya. bukan sebab nak beraya sgt pon. tp sebab nak cuti panjang. nak makan puas2. cuti aku dh selamat apply. bukan setakat cuti raya je. cuti lepas raya pon aku dah apply. hahahaha. approve ke x, len cite. ade aku kesah? ok la.. aku nak pergi menghiburkan hati. chow!








p.s : duahai kawan aku yg minta nama dirahsiakan.. hahahahaha... review tu nanti2 la aku wat ek.. sekarang tgh serabut.. kang aku wat ala kadar je tak meyakinkan ko lak..

No comments: