Monday, August 29, 2011

salam syawal

kejap je esok dah nak raya. cepat betol mase berlalu. semoga di panjangkan umur untuk bertemu lagi dengan ramadhan dan semoga segala amalan di dalam bulan ramadhan di terima oleh Nya. Amin.

di kesempatan ini, dengan rasa rendah dirinya aku nak minta maaf pada semua yang mengenali aku. mohon maaf atas segala kesilapan sama ada secara sengaja atau tidak. mungkin aku tak sedar apa yg aku buat, ape yg aku cakap dah sakitkan hati korang. maaf ok?

Selamat Hari Raya utk semua. semoga anda bergembira bersama insan tersayang. masa raya, pakai la vogue2. kate setahun sekali kau. hahaha. makan tu berpada2. jangan mase puase berat turun 2kg bile raya naik 5kg. ni kire peringatan utk diri sendiri gak. ingat ye... MUSIM LEBARAN BUKAN MUSIM UNTUK MELEBARKAN BADAN. yg balik kampung tu, pandu berhati2. jangan nak rempit2 sangat. pada yg takde kampung mcm aku, best ok beraya di KL. TAKDE TRAFFIC JAM LANGSUNG.

kad raya memang takde ye. sorang pon aku tak hantar. mmuahaha. aku send sms raya je. tu pon kat sape yg aku ade no je. almaklumlah. hp aku baru rosak. hr tu dah suruh dah sms/PM me. sape yg wat je la yg aku save no die. pada yg aku tak send sms, aku msg kt FB/twitter je. pade yg aku langsung tak sms/FB/twitter bukan aku tak ingat kat korang or tak wat dosa kat korang. tp mungkin terlepas pandang. so, anggap la post kat blog ni utk korang ye.

ok la. nak kemas2 rumah. nak isi kuih raya. nak masuk duit dalam angpau. byk keje uols. esok raya katekan.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR BATIN.

No comments: