Saturday, February 20, 2010

tq FB. sebab ko aku puas berjoli. sng2 dpt duit.

huh. mengeluh dulu ek. then nk bersorak. hoooooraaaaayyyy. i manyak hepi lo. maunye tak hepi klau dapat duit senang2 je. mmuahahaha. memang masin mulut aku ni ha. post sblm ni ade aku cakap gimme gimme more kat bos aku. skali hamek ko. memang byk keje aku. tapi teramat malas aku nak wat. tetibe aku rs mcm stress gile hri ni. otak xleh nk pikir. no idea. teros aku ajak akak kt opis aku g mid valley. watpe? ape lagi. shopping la. kate shopaholic. what else i can do to release my tension. hehehe. hajat di hati aku nak cr handbag baru. kate login FB je dapat RM100. bak kate mak aku. susah hati klau duit banyak. wajib di belanjakan. mmuahaha. handbag tadapat, lain plak yang aku rembat. melayang2 $$$. tapi takpe. jnji i puas u. skli 2 helai baju aku rembat. leh la wat baju utk dating. ade sape2 nak dating ngan aku tak? aku dah siap2 bl baju baru ni. HAHAHAHA. dah sedap2 mood shoping then br aku sedar, aku stil in working hours rupenye. sepantas kilat aku balik opis. masuk je opis, mate aku berat giler nak mati. ntah bape banyak setan bergayut pon tak tau la. lgpon 2 jam je kot aku tdo semalam. maunye tak stim. tersengguk2 aku kat dpn PC. seb bek tak terhantuk kepala kat monitor. mmuahahaha. kerja berlambak2. kepala berat giler. gile terdesak aku. sampai aku pikir nak upah orang tolong wat kan. aku btol2 seyes weh. sape nak tolong wat kan? contact aku within dis week k(sat & sun). otak dah gile saturated. 7 lebih aku terus ciow la. straight to pavillion. kat opis ngantuk giler nak mati. sampai pavilion. mate yg sepet ni berusaha gigih ko utk buntangkan mate. dh macam mate negro. bulat nak mati tgk barang2. finally. jumpe gak handbag yg berkenan. mak tak pikir panjang noq. teros rembat. takut gigit jari lagi. senyum smpai ke telinga tau. mate sepet mcm tertido smbil jalan. mau xsuke. dapat shoping. memang best klau ade side income. lagi2 pasif income. takyah nak susah2. tau2 kad sedia utk digores. mmuahahaha. okey la, di sebabkan aku shopping sampai lupe diri. keje taksiap, tapi pergi berjoli. i terpakse continue wat kerja. nite everyone. hopefully esok lebih kaya dr hari ni. leh beli kasut baru plak. mmuahahaha.

No comments: