Monday, February 15, 2010

amaran untuk pengguna PANTENE!!!

ok. ni serius. bukan memain or merepek kentang potato or nak emo2. tgh aku surfing2, aku terjumpe something yg teramat scary hokeh n aku rase wajib la aku share kat blog ni. firstly, aku nak tanye.. syampu pe yang korang gune? macam aku, aku ni jenis suke tukar2 syampu. sume aku nak try. ye lah. sometimes terpengaruh gak dgn iklan kat TV. sape takmo rambut bersinar2 macam kt dalam TV kan. xkesah la laki ke pompuan ke. bertudung ke tak bertudung ke. sume nak rambut yang cantik. walaupon kite tau yg iklan kt TV tu belom tentu betol. ye la. utk wat iklan syampu, model tu besenye rambut die at least 1 month before iklan 2 di buat,rambut model tu akan diberi treatment la n memacam le lagi supaya rambut die akn nmpak teramat la cantik n bersinar2. so, penonton akan senang terpengaruh. even kite dah tau pasal 2, kite tetap terpengaruh gak dgn iklan. aduhai. betape hebatnye kuase iklan. senang betol pengguna di eksploitasikan especially pompuan ( have to admit =_=') back to the topic. i'm so surprise with the article i found. Syampu PANTENE boleh membuatkan ko menjadi botak hokeh. tak caye? nengok r pic ni. pic before & after using PANTENE.



scary kan? its up to u la whether stil nak gune or tak PANTENE. mayb the result is depends on individual. aku pon penah gune gak. alhamdulillah le xjadi macam ni. untuk para pengguna, pilihan di tangan anda. u r the 1 yang wat decision. for me, even aku penah gune n the result xde la sampai macam 2 sekali.. tapi bile dah jumpe article ni, lu pikir la sendiri. mau ke ko botak macam ni. even kalau bertudung pon, kat rumah tetap tak bertudong. klau yg dah kawen 2, xkan nak tayang kepala botak untuk laki. mmuahaha.

*utk bace article tu, baca kat sini.

2 comments:

Eirfy Oth said...

aku rasa bkn gugurla.. klo ko tgk btol2, scara fizikalnya, rmbut tu mcm kena cukur ko tau.. ni mst bkn kes pantene tp kena hentam ngan BF dia kot.. tu yg muka slenger tu..haha. tak pon, yg rambut botak tu BEFORE and yg ada rambut tu, AFTER myb. dorg sj je nk msabotaj product ni kot. hehe!

missT said...

tu la er.. tgk pic ni mcm tipu pon ade gak.. tp berjaya jugak la wat aku takut nak gune pantene.. hehe..