Thursday, February 04, 2010

KUALA TERENGGANU day 3

oh oh oh... gembira rasanya. ni last day kat KT. tasabau hokeh mau pulang. as usual, mulekan hari dgn meeting. jangan tanye la ngantuk ke tak. klau dh tido pukul 4 lebih then meeting pukul 9. cube ko kire cukup ke tidak tido aku. tarak cukup hokeh. macam mane nak jage kecantikan ni. mmuahahaha. hari ini dalam sejarah di KT, aku korbankan mase tido sbb nk attend meeting awal. asek wat grand entrance je sbb lambat kn. lagipon hr ni meeting paling penting. pakai pon kene la lelawa sket. lawa ke? ndak pon. tp nk compare dgn 2 days before, kire ok la. klau x, aku pki selipar jepon je. hr ni formal la sket. maaple. gambo aku sdri mmg xbyk. sebab malu nak foto gedik dpn sume org. mmuahaha. klau personal trip, memang berlambak le pic aku. sampai muntah2 org menengok. aku dah cube sehabis baik utk tak menguap ala2 singa lapa. tapi aku tak cukup kuat ye. adela dalam enampulohtiga kali aku nguap burok nak mati n dalam limapulohtujuh aku angguk2 geleng2. pegi toilet cuci muka adela dalam sepuloh kali. mmuahaha. bile break jap, teros aku cari kopi ke nescafe ke. tolak tepi la pasal perot aku tahan ke tak dgn cafein kan. tak sanggup aku nak tersengguk2. seksa u. meeting habis around 1 lebih. then merdeka. ops belom. another site visit. tp besh. sumenye nice view. tak caye? layan la pic. dalam pukul 9 lebih baru la totally free. aku try nak tido awal coz esok pepagi nak kene g epot dah. tapi takleh. aku klau dah penat tahap gaban memang susah giler nak tido. pape pon.. bersyukur la dh habis sume ni. i tasabau mau pulang hokeh. mmuahaha...


*view from the top of hill. ape name bukit die ntah. tapi kat RTM*


*ni pon ntah ape nah name tmpat die. hehe*


*ko tengok. KT pon dah jem. dah mcm KL*



*ni sume kat batu burok. bajet nak tengok sunset. tapi aku lupe yang aku ni kat pantai timor. hahahaha*


No comments: