Wednesday, November 18, 2009

laki pon PMS???

haisshh...nk mengeluh lagi...perangai bos aku..laki pon PMS ke???pelik aku..hangen mengalahkan pompuan PMS..aku PMS pon COOL je..xde pon meroyan..diam2 je...lg 1 yg aku x berkenan perangai die..suke wt kj las minit..pas2 gelabah biawak..yg jd mangsa staf2 le...aku igt aku je yg suke wt perangai las minit ni ms time stdy dl..tp xde r gelabah biawak pon..COOL je...xnyusahkan org pon..xde mrh2 pon..salah sdri..diam2 je r...dh le aku wat analisis kt tmpt2 yg aku x pnh pg..sume jauh2..sabah..sarawak..kelantan..cb la bg aku pakej site visit a.k.a holiday..swonok r sket..br r semangat nk wt keje..ni x..mcm mn condition tmpt 2 pon aku x tau..mencanak aku mencari kt google earth 2..berpinar2 berpusing2 mate aku ni..dh la xpnh pg pon tmpt 2..haishh...hr ni aku blk lmbt sbb kn tgu die..die ckp mcm ni kt aku... "ct, i want u 2 stay at office until i come back here.now i have 2 go meeting.."wahhh wahh...tau la bos...sdp je kn..dulu aku nk setel kn awl2..xnk..srh hold je..skrg dh menyusahkan..pttnye aku g tgk muvi hr ni..siap dh book ticket...haram btol..ke aku ni cantik sgt..smpi die nk wt keje kn tgk muke aku...klau xde muke aku...die trs xde idea..xde smgt nk wt keje...nti aku nk gntung gmbr aku yg saiz 20R kt opis 2.bia bg muntah hijau kt sume org...muaahahahaha..perasan la ko hawa...ayt nk sdpkn diri je 2..bile la aku nk keje dgn hepy..tnpa tekanan..pttke aku cr keje lain je???yg lg dkt ngan umah aku..so, klau ot pon..aku leh lari membuta kt rmh..hahahaha...alamak...xtau nk wt ayt penutup utk post ni..xkn nk maki2 lak kan...sekian..LAYAN~~~

No comments: